پنل پیامکی شهر مشهد

پنل اس ام اس مشهد

فهرست مطالب

5
(66)

تمامی دارندگان کسب وکار برای اینکه برند خود را به گوش مخاطبین آشنا کنند نیاز مند این هستند که شروع به تبلیغات کنند ؛ تبلیغاتی که علاوه برهدفمند بودن باعث صرفه جویی در هزینه ها و در نهایت سود بیشتر شود .

اگر صاحب کسب و کاری در شهر زیبای مشهد هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید ما در این مقاله به کمک شما می آییم تا بهترین پنل پیامکی را برای شهر مشهد به شما معرفی کنیم .

پنل اس ام اس جامعی که این امکان را برای شما فراهم می سازد تا ارسال خود را به تمامی نقاط شهر مشهد انجام دهید .

در ابتدا قصد داریم شما را با شهر مشهد بیشتر آشنا کنیم .
پس تا انتها این مقاله همراه ما باشید .

ارسال پیامک در شهر مشهد

مشهد شهری زیارتی و سیاحتی  و یکی از بزرگترین کلان شهر ها و مرکز استان خراسان رضوی است .

این شهر زیبا و پایتخت فرهنگی جهان اسلام در شمال شرقی کشور واقع شده است و همه ساله پذیرای 27میلیون زائر از داخل کشور و حدودا 2 میلیون زائر از خارج کشور است .
بزرگترین و مهم ترین جاذبه مذهبی شهر مشهد حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است که سالانه زائرین زیادی را پذیرایی می کند.

مشهد

مسجد گوهرشاد ، آرامگاه حاج نخودکی ، آرامگاه خواجه اباصلت و …از دیگر جاذبه های مذهبی شهر مشهد محسوب می شود .

جاذبه های تاریخی و فرهنگی و طبیعی زیاد باعث محبوب شدن این شهر و از دلایل دیگر برای سفر به این شهر زیبا محسوب می شود .

آرامگاه نادرشاه، آرامگاه خواجه ربیع ، آرامگاه فردوسی ، گنبد خشتی ، گنبد هارونیه وجود موزه ها …تنها بخشی از جاذبه های تاریخی شهر مشهد را شامل می شود .

ورود مسافرین و  زائرین بسیار زیاد در این شهر باعث رونق بیشتر کسب و کار می شود و اگر به درستی تبلیغات خود را انجام داده باشید قطعا سود خوبی را نصیب کسب و کار خود می کنید .

بازاریابی پیامکی با استفاده از پنل پیامکی سیب اس ام اس برای موفقیت شما متدهایی را اتخاذ کرده که مناسب دارندگان کسب و کار در شهر مشهد و یا سایر کسب و کار هایی که دامنه فعالیتشان به یک شهر محدود نمی شود و قصد ارسال پیامک به شهر بزرگ و زیبای مشهد را دارند .

ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از پنل اس ام اس شهر مشهد

برای اینکه بتوانید تبلیغاتی پیامکی خود را شروع کنید ابتدا باید در سامانه سیب اس ام اس به صورت کاملا رایگان ثبت نام کنید .

پس از تکمیل ثبت نام و شارژ پنل پیامکی خود می توانید از طریق انواع ارسال پیامک گروهی و ارسال های انبوه شروع به تبلیغات در شهر بزرگ مشهد کنید .

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

امکانات پنل پیامکی مشهد

انواع ارسال های پیشرفته برای ارسال به شماره هایی که در اختیار شماست که می توانید با بارگذاری این شماره ها اقدام به ارسال از طریق ارسال های زیر کنید .

ارسال تکی و گروهی در پنل پیامکی مشهد

امکان ارسال پیامک انبوه دفترچه تلفن پنل خود از طریق فایل اکسل و یا به صورت دستی بارگذاری کرده اید .

ارسال هوشمند در پنل اس ام اس مشهد

بارگذاری فایل اکسل بدون هیچ محدودیتی که می تواند شامل ستون هایی چون جنسیت، نام، نام خانوادگی، شماره موبایل، بدهی و …باشد که با استفاده از فرمت های تعیین شده اقدام به ثبت ارسال پیامک اکسل خود می کنید.

ارسال دوره ای در پنل پیامکی شهر مشهد

یکی از بهترین روشهای ارسالی برای پیامک تبریک تولد و یا اس ام اس سررسید اقساط ارسال دوره ای هست .

به راحتی با بارگذاری فایل اکسل به صورت خودکار ارسال در تاریخ تولد هر شخص انجام می شود.

ارسال اختصاصی در پنل اس ام اس شهر مشهد

اگر متن پیام ثابت است و قصد ارسال پیام با نام مخاطبین و داشته باشید می توانید شماره مخاطبین را به همراه نام در منوی دفترچه تلفن بارگذاری و سپس از طریق ارسال اختصاصی اقدام  به ارسال اس ام اس خود نمایید.

ارسال شهر و استان در شهر مشهد

اگرکسب و کار شما محدود به منطقه ای  و به نوعی محلی محسوب نمی شود به طور مثال دارای فروشگاه اینترنتی هستید این روش ارسال به شما به شدت پیشنهاد می شود .

گردآوری شماره های شهر بزرگی چون مشهد کار بسیار سخت و ناممکنی برای شما محسوب می شود اما از این راه شما می توانید به جمعیت شماره های شهر مشهد پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید .

ارسال براساس کدپستی مناطق مختلف شهر مشهد

شما می توانید با وارد کردن کدپستی هر منطقه از شهر مشهد باعث جذب بیشتر مشتریان محلی به کسب و کار خود شوید .

برای فروشگاه ها و یا سوپر مارکت و سایر کسب و کارهایی که خدماتشان محدود به یک منطقه است این روش ارسال بسیار مفید خواهد بود و ارسال به شماره هایی که در منطقه مربوطه سند خورده باشند انجام می شود .

نقشه پیامک مشهد

ارسال از نقشه برای تمامی نقاط شهر مشهد

یکی از بهترین امکانات سامانه سیب اس ام اس ارسال پیامک از نقشه محسوب می شود .

شما به راحتی از طریق نقشه شهر مشهد منطقه مورد نظر را انتخاب کرده و پیامک های خود را دقیقا به همان منطقه ارسال می کنید و نتیجه این روش بازدهی بسیار بالا و ارسال به شماره های همان منطقه است .

ارسال مشاغل و اصناف شهر مشهد

دیتابیسی کامل و جامعی  که به تازگی بروز رسانی شده در اختیار شماست که میتوانید به صنوف مختلف شهر مشهد ارسال پیام داشته باشید .

ارسال براساس پیش شماره شهر مشهد

از طریق ارسال پیش شماره  می توانید ارسال را به شماره های همان شهر انجام دهید .

پیش شماره خطوط همراه اول شهر مشهد 0915 است و می توانید به این پیش شماره ارسال پیامک تبلیغاتی خود را انجام و مشتریان خود را هر لحظه افزایش دهید .

تمامی این روشهای ارسال برای شماره های هر دو اپراتور مهم کشور یعنی همراه اول و ایرانسل ممکن است.

ارسال براساس دکل ایرانسل bts در شهر مشهد

اگر محل کسب و کار شما در مناطق پرتردد شهر مشهد مثل خیابان های اطراف حرم مطهر رضوی شامل خیابان شیرازی ، امام رضا ، طبرسی و یا خیابان های سجاد ، احمد آباد ، خیابان دانشگاه ، سه راه راهنمایی ، آزاد شهر و …است . این متد ارسال قطعا شما را  در کسب مشتری جدید کمک می کند .

ارسال bts یعنی ارسال به شماره های فعالی  که طی دو هفته اخیراز منطقه مورد نظر تردد داشتن شما با این روش علاوه برجذب مشتریان بومی مشتریان سایر نقاط را به سمت کسب و کار خود هدایت وآشنا می کنید .

مشهد و قم دو شهر زیارتی است که مسافران زیادی به آن سفر یم کنند با امکان ارسال با دکل bts ایرانسل و lbs همراه اول می توانید برای مسافرانی که به این شهرهای زیارتی سفر می کنند ارسال پیامک قم و مشهد داشته باشید و به تبلیغات و جذب آنها بپردازید.

همچنین با استفاده از این امکان برای شهر های غیر زیارتی نیز می توانید پیامک تبلیغاتی به صورت هدفمند ارسال کنید. مثلا با ارسال پیامک از پنل پیامک کرج به صورت هدفمند به ارسال پیامک تبلیغاتی در سطح استان البرز برای جذب مشتری جدید یا حفظ مشتریان قدیمی اقدام کنید.

تمامی این خدمات در کنار سایر امکاناتی چون منشی و ارسال خودکار پیامک ،مسابقه و نظر سنجی ،امکان ارسال به شماره های مسدود از طریق ارسال صوتی یا خرید خطوط اختصاصی 9000 و 9999 ، ارائه ریز گزارش پیامک ها بلافاصله بعد از ثبت نام پنل پیامکی در اختیار شما قرار می گیرد تا مسیر رسیدن به اهداف شما هموارتر شود .

امیدواریم تلاش های ما باعث پیشرفت روز به روز کسب و کار شما شود .

تیم پشتیبانی تلفنی خانواده سیب اس ام اس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 14 و همچنین تیم پشتیبانی آنلاین سامانه همه روزه، حتی روزهای تعطیل، از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی هستند .

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر در ارتباط باشید .

021-77943413

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد شرکت کنندگان 66

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

2 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!