3 روش ارسال پیامک به بلک لیست مخابراتی (لیست سیاه پیامک)+ کد دستوری

ارسال پیامک به بلک لیست

فهرست مطالب

5
(25)

ارسال پیامک به بلک لیست یا همان افرادی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند یکی از چالش ها و دغدغه های مهم کسانی است که می خواهند برای مشتریان خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنند.

ارسال پیامک به بلک لیست یکی از موانع بزرگیست که کاربران سامانه های پیامکی سطح کشور با آن رو به رو هستند؛ یکی از روش های جذاب و مطلوب سامانه ی پیامکی سیب اس ام اس برای ارسال به بلک لیست استفاده از خطوط خدماتی میباشد.

ما در این مقاله راهکارهایی کاربردی و رایگان را جهت ارسال پیامک به این شماره های مسدود و بلک لیست مخابراتی مطرح می کنیم.

بلک لیست یعنی چه؟

اولین سوالی که باید به آن پاسخ داد این است که بلک لیست مخابراتی چیست و چگونه بفهمیم در بلک لیست اس ام اس هستیم.

به کسانی که دریافت پیامک تبلیغاتی را برای شماره خود مسدود کرده اند، گیرنده مسدود یا همان بلک لیست مخابراتی می گویند. برای خروج از این لیست سیاه مخابراتی، در صورتی که مشترک ایرانسل هستید، می‌توانید عدد 1 را به شماره 5005 ارسال کنید. در صورتی که مشترک همراه اول هستید، می‌توانید عدد 1 را به شماره 8989 ارسال کنید.

روش های ارسال پیامک به بلک لیست مخابراتی

چنانچه شما قصد ارسال پیامک انبوه به کسانی که قابلیت دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند را داشته باشید، بصورت عادی نمیتوانید پیامک خود را برای آها ارسال کنید. پیامک شما پس از ارسال به دست این مخاطبین نمی رسد و اعتبار آن به پنل پیامکی شما بارخواهد گشت.

روش اول : استفاده از خطوط خدماتی

یکی راه حل هایی که در سریع ترین زمان ممکن قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست را برای شما فعال می کند، استفاده از خطوط پیش فرض خدماتی است .

این خطوط از سرشماره های 9999 و  9000 استفاده می کنند و پیامک شما را حتی اگر شامل متن تبلیغاتی باشد به مخاطبین شما ارسال می کند.

اما باید توجه داشته باشید در پایان متن پیامک تبلیغاتی شما هنگام ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی ، عبارت “لغو 11” قرار خواهد گرفت.

روش دوم: تبدیل خط اختصاصی به خط خدماتی

بلک لیست چیست

اگر برای شما مهم است تا تمامی پیامک ها از یک سرشماره رند و اختصاصی خودتان ارسال شود، قابلیت خدماتی سازی خطوط شما در سامانه سیب اس ام اس امکان پذیر است.

پس از خرید خط اختصاصی می توانید آن خط اختصاصی را به خط خدماتی تبدیل کنید، پیامک خود را می توانید به بلک لیست ، گیرنده مسدودین و حتی لیست سیاه مخابراتی ارسال نمایید.

روش سوم : ارسال پیامک صوتی

ارسال پیام به لیست سیاه

این روش کاملا رایگان است و نیاز به فعالسازی خط خدماتی و یا خرید امکان جدیدی نیست . شما با خرید پنل پیامکی سیب اس ام اس به تمامی امکانات رایگان آن از جمله ارسال پیامک صوتی دسترسی دارید.

از آنجایی که گیرنده مسدودین تنها دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند، شما می توانید با ضبط یک آوای صوتی هیجان انگیز و جذاب ، بصورت یک پیام صوتی به بلک لیست ارسال نمایید.

چگونه بفهمیم در بلک لیست اس ام اس هستیم؟

برای فهمیدن اینکه آیا در بلک لیست اس ام اس هستید یا خیر، در صورتی که مشترک ایرانسل هستید، می‌توانید عدد 1 را به شماره 5005 ارسال کنید. در صورتی که مشترک همراه اول هستید، می‌توانید عدد 2 را به شماره 8999 ارسال کنید. در صورتی که پیامک تبلیغاتی شما فعال باشد، پیامک ارسال شده به شما با مضمون زیر است.

مشترک گرامی پیامک تبلیغاتی شما فعال است.

در صورتی که پیامک تبلیغاتی شما غیرفعال باشد، پیامک ارسال شده به شما به صورت زیر است:

مشترک گرامی پیامک تبلیغاتی شما تا 24 ساعت آینده فعال می‌شود.

برای دور زدن بلک لیست از سیب اس ام اس کمک بگیرید

اگر تا بحال پیامک تبلیغاتی خود را بصورت عادی ثبت کرده باشید، حتما تعداد زیادی از شماره موبایل مخاطبین پیامک شما را دریافت نکرده باشند. اگر با این مشکل رو به رو هستید کافیست تا از یکی از روش هایی که در بالا معرفی شده است استفاده کنید.

همچنین باید خاطر نشان کنیم که در سیب اس ام اس قابلیت استفاده از چند روش ارسال بصورت مکمل امکان پذیر است که باعث میشود تا هزینه ارسال پیامک خود را نیز کاهش دهید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد شرکت کنندگان 25

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!