23 نمونه متن دعوت به همایش و نمایشگاه، کنفرانس (جذاب و رسمی)

متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد

فهرست مطالب

4.8
(22)

متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد یکی از بخش‌های جداناپذیر و همچنین مکمل برای جذب مخاطب در کسب‌وکارها محسوب می‌شود. طبق تحقیقات و آمار به‌دست آمده 32 درصد افراد در روز حدودا 6 الی 10 بار پیامک‌های خود را بررسی می‌کنند.

عادت چک کردن پیامک‌ها فواید زیادی برای شما دارد، چراکه امکان استفاده از تخفیف‌ها، اطلاع از رویدادهای مهم، امکان استفاده از نمایشگاه‌ها و همایش‌ها، اطلاع از اخبار مهم و… را برای شما فراهم می‌کند.

به‌این‌ترتیب شما می‌توانید با ارسال متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد در کسب‌وکارهای مختلف و با استفاده از نمونه متن دعوت به نمایشگاه مطرح شده در این مقاله، توجه افراد زیادی را به خود جلب کنید؛ در ادامه اطلاعات بیشتری درباره اهمیت متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد به شما ارائه می‌کنیم.

نمونه متن دعوت به نمایشگاه

نمونه متن دعوت به نمایشگاه، همایش، همکاری و …

یادتان باشد که نمایشگاه‌ها یکی از بهترین شیوه‌ها برای ارتقاء فرهنگ، نوآوری و ارتباط تجاری شناخته می‌شوند. در این قسمت با ارائه 15 نمونه متن دعوت به نمایشگاه یا متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد یک نمایشگاه به شما کمک کنیم تا در برگزاری یک نمایشگاه پویا موفق باشید.

با عرض سلام و احترام
بدین وسیله به استحضار می‌رساند، شما را به نمایشگاه X دعوت کنیم.
این رویداد مهم فرصتی برای آشنا شدن با آخرین دستاوردهای شرکت X است،
حضور شما باعث افتخار ماست.
تاریخ برگزاری*** مکان برگزاری***

سلام! به همایش ما در تاریخ ۲۵ فروردین در هتل افرا خوش آمدید. شما را به شرکت در این مراسم دعوت می‌کنیم.

با عرض سلام و احترام
ضمن تحسین از دیدار شما در مهم‌ترین رویداد صنعت X، افتخار داریم که شما را به نمایشگاه X دعوت کنیم.
تاریخ:
مکان:
منتظر حضور گرم شما در این نمایشگاه مهم هستیم.

سلام دوست عزیز، ما یک همایش جذاب در مورد روند های نوین صنعت IT برگزار می‌کنیم. خوشحال می‌شویم اگر شما نیز در این همایش حضور داشته باشید. مکان: سالن کنفرانس هتل آرمین، زمان: ۱۵ اردیبهشت. منتظر حضور شما هستیم.

سلام! به همایش روز جهانی حفاظت از محیط زیست دعوتید می‌شوید. این همایش در تاریخ ۲۲ اردیبهشت در مرکز کنفرانس‌های شهر برگزار می‌شود. لطفاً حضورتان را با ارسال عدد 3 تایید کنید.

با عرض سلام و احترام
بدین وسیله به اطلاع می‌رسانیم که مراسم افتتاحیه نماشگاه X در تاریخ X و ساعت X برگزار می‌شود.
حضور گرم شما در این مراسم باعث خرسندی ماست و به رونق برنامه کمک خواهد کرد.
آدرس نمایشگاه***

بدین وسیله از جنابعالی دعوت می‌کنیم که جهت بازدید از نمایشگاه X که از تاریخ X الی X در نمایشگاه X، سالن شماره X و غرفه شماره X برگزار می‌شود، دیدن کنید.
آدرس***

دوست عزیز، همایش ما درباره رشد کسب و کارهای استارتاپی در حوزه فناوری برگزار می‌شود. زمان: ۱۲ اردیبهشت، مکان: سالن کنفرانس هتل گرند. ما به دنبال شرکت‌کنندگان علاقمند هستیم. منتظر حضور شما هستیم.

سلام! شما به همایش آموزشی ما با موضوع روش‌های بهبود کارآیی شخصی دعوت شده‌اید. زمان: ۲۰ اردیبهشت، مکان: سالن آمفی تئاتر دانشگاه شهید بهشتی. لطفاً حضورتان را با ارسال عدد 1 تایید کنید.

بدین وسیله با کمال میل و افتخار از شما دعوت می‌کنیم تا با حضور در نمایشگاه X اشتراک‌گذاری بهتر و بیشتر ایده‌ها و همچنین آخرین دستاوردها را ممکن کنید.
تاریخ و زمان برگزاری نمایشگاه*** آدرس***

شما را به نمایشگاه X فرا می‌خوانیم با حضور گرم و گرانقدر خود در این نمایشگاه پایگاهی برای همکاری‌های جدید را خواهید ساخت.
تاریخ و زمان برگزاری نمایشگاه*** آدرس***

با خرسندی تمام به اطلاع شما می‌رسانیم که در نمایشگاه (نام نمایشکاه) شرکت کنید تا به جهانی از نوآوری و پیشرفت قدم بگذارید.
آدرس *** تاریخ برگزاری نمایشگاه***

بدین وسیله از شما دعوت می‌کنیم تا با حضور در نمایشگاه (نام نمایشکاه) به تعامل فعال در این زمینه کمک کنید.
تاریخ و زمان برگزاری نمایشگاه*** آدرس***

برای تجربه یک سفر جذاب در دنیای هنر، نمایشگاه هنری X را از دست ندهید.
تاریخ برگزاری نمایشگاه*** آدرس***

شما را به نمایشگاه کتاب X دعوت می‌کنیم
با حضور خود در این رویداد یک جشنواره ادبی فرهنگی را تداعی کنید.
تاریخ و زمان برگزاری نمایشگاه*** مکان***

با حضور در نمایشگاه دارو و بهداشت یک قدم مثبت در جهت تقویت سلامت عمومی بردارید.
تاریخ و زمان برگزاری نمایشگاه*** آدرس***

با کمال مسرت و خوشحالی به نمایشگاه لباس و لوازم آرایشی دعوت شده‌اید،
با حضورتان به دنیای رنگ زیبایی قدم بگذارید.
تاریخ و زمان برگزاری نمایشگاه*** مکان***

بدین وسیله شما را به نمایشگاه تجهیزات ورزشی دعوت می‌کنیم، با حضورتان به ترویج فعالیت‌های ورزشی کمک خواهید کرد.
تاریخ و زمان برگزاری نمایشگاه*** آدرس***

برای لذت بردن از یک جشن فرهنگی ورزشی، شما را به نمایشگاه ورزش‌های خاص واقع در *** دعوت می‌کنیم.
منتظر حضور گرم شما در روز سشنبه تاریخ *** و ساعت *** هستیم.

تجربه‌ای لذت‌بخش در دنیای مزه‌ها خواهید داشت، نمایشگاه صنایع غذایی را از دست ندهید.
تاریخ و زمان برگزاری نمایشگاه*** آدرس***

سلام! ما در حال جستجو برای همکاری با افراد متخصص و پرانرژی در حوزه مدیریت پروژه هستیم. آیا علاقه‌مندید به همکاری با ما بپیوندید؟
[لینک وبسایت]

دوست عزیز، ما به دنبال افراد با توانمندی‌های خلاقانه و تجربه کافی در زمینه بازاریابی هستیم. آیا تمایل دارید با ما همکاری کنید؟ شماره تماس : [شماره]

سلام! ما یک استارتاپ دینامیک در حوزه فناوری اطلاعات هستیم و به دنبال برنامه‌نویسان با تجربه در زمینه توسعه وب و نرم‌افزار هستیم. آیا شما علاقه‌مند به همکاری با ما دارید؟ در صورت تمایل کلمه بله را ارسال کنید.

شما با دسترسی به پنل پیامک سیب اس ام اس و این نمونه متن دعوت به نمایشگاه که در این قسمت برای شما مطرح کردیم می توانید به ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه برای دعوت به بازدید از رویدادها نمایشگاه ها بپردازید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

اهمیت ارسال متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد

متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد از 3 جهت دارای اهمیت است؛ بنابراین با استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانید به 3 هدف زیر دست پیدا کنید:

اطلاع رسانی به موقع رویدادها و آگاهی از برند

با پیامک تبلیغاتی می‌توانید افراد علاقه‌مند را به‌موقع از رویداد مطلع کرده و در جهت آگاهی برند گامی مثبت بردارید. استفاده از پیامک به‌خصوص به کسب‌وکارهای نوپا و آن دسته افرادی که هنوز مشتریان زیادی ندارند، پیشنهاد بسیار عالی ست.

ارائه اطلاعات مهم و ضروری

در متن پیامک تبلیغاتی خود آدرس، زمان برگزاری، شرایط حضور و اطلاعات تکمیلی دیگر را ذکر کنید تا مخاطب از خدمات و برند شما آگاهی بیشتری پیدا کرده و علاوه بر آشنایی با شما شرایط لازم برای شرکت در رویداد را فراهم کند.

کمک به برگزاری بهتر رویدادها

با استفاده از پیامک می‌توانید سیل جمعیت بیشتری را برای شرکت در رویداد به سمت خود بکشانید و هرچه تعداد نفرات شرکت‌کنندگان بیشتر باشد، بازخورد بهتری دارید و می توانید خدمات و برند خود را بهتر به مخاطب معرفی کنید.

برای ارسال متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد بصورت انبوه با ثبت نام و خرید سامانه پیامکی می توانید این کار را براحتی انجام دهید و در کمتر از چند ثانیه هزاران متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد را برای هزاران نفر با سرعت بالا ارسال کنید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

چه چیزی در متن دعوت به نمایشگاه بنویسیم؟

به این نکته توجه داشته باشید که نمونه متن دعوت به نمایشگاه یا متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد می‌تواند ارزش واقعی کسب‌وکار شما را به مخاطب نشان دهد؛ بنابراین موارد زیر را در نوشتن متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد خود رعایت کنید:

  • از دعوت مخاطبان خود مفتخر و سپاسگزار باشید.
  • آنچه را که در حال افتتاح یا نمایش هستید، عنوان کنید.
  • تاریخ برگزاری را بیان کنید.
  • محل و مکان برگزاری را اعلام کنید.
  • اگر لازم بود از مخاطبان خود بخواهید که آمدن یا نیامدن خود را از پست الکترونیکی در جواب پیامک مشخص کنند.
  • میزان اهمیت و خوشحالی خود از حضور مخاطبان را در پیام عنوان کنید.
  • به آن‌ها بگویید که چه چیزی در انتظارشان است.
متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد

کاربرد پنل اس ام اس برای ارسال پیامک دعوتنامه

استفاده از پنل اس ام اس برای ارسال پیامک دعوتنامه بسیار راحت، سریع و اقتصادی است که در میان دیگر روش‌های تبلیغاتی نیز بازدهی بسیار زیادی دارد؛ اما برای استفاده از آن با روش های مختلفی مواجه هستید که در این قسمت 3 روش را برای شما توضیح می دهیم:

ارسال پیامک از طریق دکل lbs همراه اول

این شیوه ارسال پیامک این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن موقعیت مکانی لحظه‌ای مشترکین همراه اول در منطقه و مختصات مورد نظر تشخیص داده ارسال پیامک به انبوهی از مشترکین اقدام کنید.

در این روش شما می توانید با مشخص کردن محدوده نمایشگاه برای افرادی که از منطقه مورد نظر تردد می کنند با ارسال پیامک متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد آنها را برای بازدید از نمایشگاه دعوت کنید یا وقتی از غرفه و نمایشگاه شما دیدن کردن در هنگام خروج یا ورود از حضور و بازدید انها پیامک تشکر ارسال کنید.

ارسال پیامک منطقه ای به شهر و استان

با این روش می‌توانید متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد خود را در برای مخاطبین و مشتریان حاضر در یک شهرو استانی که نمایشگاه برگزار می شودارسال کنید و آنها را برای بازدید از این رویدارد و نمایشگاه دعوت کنید.

ارسال پیامک به مشاغل و اصناف

با روش ارسال پیامک به مشاغل و اصناف می‌توانید تبلیغات خود را به گروه شغلی خاص و مرتبط با نمایشگاه زیبایی فرستاده و مشتریان بالقوه و وفاداری را به سمت خود جذب کنید.

سامانه پیامکی سیب اس ام اس با فراهم آوردن این امکانات و سایر امکانات فوق العاده برای ارسال متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد تبلیغات گسترده را برای شما راحت خواهد کرد و بازخورد بالایی برای تبلیغ شما خواهد داشت.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

کلام آخر

متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد موضوع اصلی بحث ما در این مقاله بود که سعی کردیم با ارائه 15 نمونه متن دعوت به نمایشگاه شما را در امر تبلیغات بهتر و جذب مخاطب بصورت پیامکی بیشتر یاری کنیم.

یادتان باشد که از اهمیت و تاثیرگذاری بالای پیامک تبلیغاتی غافل نشوید، چراکه در کنار راحتی زیاد روشی کاملا مقرون‌به‌صرفه نیز به‌حساب می‌آید.

برای ارسال متن تبلیغاتی برای دعوت به رویداد به شما پیشنهاد می کنیم با خرید سامانه پیامکی سیب اس ام اس از امکانات فوق العاده آن برای ارسال پیامک به جامعه هدف نیز بهره مند شوید.

برای ارتباط با پشتیبانان سامانه پیامکی سیب اس ام اس می توانید با شماره 02191012767 تماس بگیرید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد شرکت کنندگان 22

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!