جذب مشتری برای پروژه طراحی سایت (5 ایده خلاقانه)

جذب مشتری برای طراحی سایت

فهرست مطالب

4.8
(23)

با توجه به رقابتی شدن در همه کسب و کارها در دنیای امروز بسیاری از آنها به دنبال طراحی سایت برای خدمات دهی بیشتر و بهتر هستند. در این بازار طراحان سایت به دنبال جذب مشتری برای طراحی سایت می باشند.

جذب مشتری برای طراحی سایت کار آسانی نیست مخصوصاً زمانی که فعالیت خود را تازه شروع کرده اید و شناخته شده نیستید. تبلیغات در این بازار رقابتی موثرترین روش جذب مشتری برای طراحی سایت و افرادی که تازه شروع به فعالیت کردند و می خواهند فعالیت خود را گسترش دهند است.

اگر شما در حرفه طراحی سایت مشغول فعالیت هستید و به دنبال جذب مشتری برای طراحی سایت و برندسازی فعالیت و نام خود هستید با ما در این مقاله همراه باشید.

مشتری طراحی سایت

اصول مهم برای جذب مشتری طراحی سایت

جذب مشتری فقط برای فروشگاه نیست، ممکن است شما خدماتی و ایده ای ارائه دهید که نیاز به معرفی به جامعه هدف باشد. در جذب مشتری برای طراحی سایت همانند سایر کسب و کارها نیاز است اصول مقدماتی آن رعایت شود. این اصول برای جذب مشتری برای طراحی سایت را در موارد زیر برای شما مطرح می کنیم.

  1. دانش و تخصص خود را مطرح کنید. در این روش شما با معرفی توانایی و تجربه خود به روش های مختلف تبلیغات خود را به جامعه هدف معرفی می کنید.
  2. ایجاد شبکه و کانال های ارتباطی. در این روش با ارائه خدمات بهتر و شرکت در همایش های مختلف، برگزاری همایش و کارگاه ها با افراد مختلف تعامل و ارتباط برقرار می نمایید.
  3. برقراری روابط اجتماعی و اجتماعی بودن. لینکدین یک فضای خوب اجتماعی برای کسانی که فعالیت و خدمات طراحی سایت انجام می دهند است. این پلتفرم با در دسترس قرار دادن اطلاعات به مشتریان حق انتخاب و تحقیق می دهد.
  4. رنگ انتخابی برای طراحی سایت. رنگهای انتخابی برای طراحی سایت یکی عامل مهم و تاثیرگذار و ایده برای جذب مشتری طراحی سایت است.
  5. محتوای ویدیویی، یکی از جذابیت های بصری است که با به کار بردن این ایده جذب مشتری برای طراحی سایت باعث رضایت و جذب مشتری بیشتر در طراحی سایت می شود.
  6. سادگی و کامل بودن سایت. برای جذب مشتری در طراحی سایت باید سایت در عین سادگی نکات کلیدی رعایت شود؛ مانند فضای خالی در سایت را مناسب طراحی کنید، اهمیت سرتیترها، استفاده از کلمات ساده و شفاف و …

روش های جذب مشتری برای طراحی سایت

روش های جذب مشتری برای طراحی سایت

روش جذب مشتری برای طراحی سایت را می توان به دو بخش آنلاین و آفلاین تقسیم بندی کرد. از جمله روش های هر بخش عبارتند از:

روش جذب مشتری برای طراحی سایت به صورت آنلاین

روش جذب مشتری برای طراحی سایت با استفاده از سامانه پیامکی: سامانه پیامکی یک روش ارسال پیامک انبوه است که با ثبت نام در سیب اس ام اس می توانید با توجه به امکانات و قابلیت های کاربردی در این سامانه پیامکی که در ادامه معرفی خواهیم کرد متن تبلیغاتی خود را به جامعه هدف خود برسانید.
در این روش شما می توانید پیامک های اختصاصی برای مشاغل و یا مناطق مختلف ارسال کنید. نکته مهم بازدهی بیشتر ان است که باید متن شما خلاقانه باشد، لینک نمونه کارها در انتهای پیامک باشد و جامعه هدف را به درستی انتخاب کرده باشید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

روش جذب مشتری برای طراحی سایت با کمک شبکه های اجتماعی: در این روش شما با مدیریت صفحه شبکه های اجتماعی مربوط به خود و یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی معتبر فعالیت و خدمات خود را معرفی می کنید.

روش جذب مشتری برای طراحی سایت با گوگل: در این روش شما با سئو می توانید نام خود را صفحه اول سایت گوگل مطرح کنید و این عامل باعث افزایش بازدید مراجعه کنندگان می شود و یا تبلیغات در سایت های معتبر به افزایش جذب مشتری برای طراحی کمک می کند.

روش جذب مشتری برای طراحی سایت با کمک ریپورتاژ : در این روش شما با ارائه گزارش و حل یک مسئله می توانید فعالیت خود را در آن بیان کنید و مخاطب و کاربر را دعوت به استفاده از محصول و خدمات خود کنید.

روش جذب مشتری برای طراحی سایت با کمک ویدئوهای آموزشی: در این روش شما با ارائه مطالب آموزشی به صورت ویدئو امکان معرفی خود را به جامعه هدف فراهم خواهید کرد.

روش جذب مشتری برای طراحی سایت به صورت آفلاین

روش جذب مشتری برای طراحی سایت به صورت چاپی: در این روش شما با تبلیغات در بنر، کارت ویزیت و بیلبوردهای شهری و بین راهی این امکان را فراهم می کنید تا با شما و فعالیت شما آشنا بشوند.

روش جذب مشتری برای طراحی سایت به صورت زبانی: نحوه عملکرد شما در طراحی سایت باعث تبلیغات از سمت دیگران برای شما خواهد شد.

امکانات سامانه پیامکی برای جذب مشتری طراحی سایت

سامانه پیامکی یک پنل هوشمند و واکنشگرا است که شما می توانید با ثبت نام در سامانه پیامکی به ارسال پیامک تبلیغاتی و برقراری ارتباط با مشتری باعث جذب مشتری و اعتماد آن بپردازید . سامانه پیامکی با ارائه امکانات زیر این ارتباط را برای شما فراهم می کند.

نمونه متن تبلیغات طراحی سایت

در ارسال پیامک تبلیغاتی جذب مشتری برای طراحی سایت نمونه متن تبلیغاتی که ارسال می شود در تاثیرگذاری آن نقش به سزایی دارد. در ادامه چند نمونه متن تبلیغات جدب مشتری برای طراحی سایت را با هم می خوانیم.

بهترین خدمات را از ما بخواهید
طراحی صفر تا 100 سایت با بهترین کیفیت و خدمات
شماره تماس: ***

شرکت (نام شرکت) با ارائه خدمات پشتیبانی شش ماه رایگان به همراه طراحی سایت بهترین ها را برای شما رقم می زند.
شماره تماس: ***

آیا دوست دارید سایت شما در صفحه اول گوگل باشد؟
همین حالا عدد 1 را به شماره *** ارسال کنید تا تیم ما با شما تماس حاصل نماید.

آیا دنبال سایت ایده آل خود هستید؟
شرکت (نام شرکت) با ارائه مشاور رایگان شما را به ایده آل هایتان می رساند.
نام شرکت / شماره تماس

دوره آموزشی فشرده و تخصصی طراحی سایت
با ارائه مدرک فنی و حرفه ای
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره *** تماس حاصل نمایید.

ثبت نام طراحی سایت با تخفیف ویژه دانش آموزی و دانشجویی
همین الان با کلیک بر روی لینک *** یا تماس با شماره *** با تخفیف 20، دوره جدید را ثبت نام نمایید.
نام شرکت/ شماره تماس

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

کلام آخر

تبلیغات موثرترین روش برای معرفی و برندسازی نام کسب و کار شما است. ارسال پیامک تبلیغاتی، محتوای تبلیغاتی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به جامعه هدف می رساند و یک روش تبلیغاتی کم هزینه است.

اگر شما به دنبال توسعه کسب و کار طراحی سایت خود هستید، سامانه پیامکی سیب اس ام اس یک سامانه تبلیغاتی با امکانات به روز است که می تواند در این مسیر شما را همراهی کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تیم پشتیبانی 24 ساعته سیب اس ام اس با شماره 02191012767 تماس حاصل نمایید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد شرکت کنندگان 23

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!