سامانه پیامکی برای کارخانجات و کاربرد آن

سامانه پیامکی کارخانه کارگاه

فهرست مطالب

5
(52)

یک سامانه ارسال پیامک کارآمد میتوانید مسیر خوبی برای دگرگونی کارخانجات و تحویل در میزان فروش و حتی نظم دهی به امورات درون سازمانی باشد.
شاید در نگاه اول برای یک ارگان یا کارخانه ی که اکثر فعالیتشان درون سازمانی هستند این مورد به نظر ناکارمد باشد ولی به راحتی با ایجاد یک پنل پیامک میتوان به مشتریان خود اطلاع رسانی وضعیت فعلی محصولات مورد نیازشان را انجام بدهید و یا برای محصولات و اسم برند خودتان تبلیغات کنید.
در این مقاله به بررسی کارکردهای مختلف سامانه ی پیامکی کارخانه خواهیم پرداخت.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

اطلاع رسانی درون سازمانی

اولین و واضح ترین کارکرد سامانه ی پیامکی کارخانه ارسال پیامک اطلاع رسانی برای فعالیت های دورن سازمانی می باشد. برای مثال در نظر بگیرید در کارخانه ای جلسه ای ساعت 10:00 برگزار خواهد شد و تمامی پرسنل کارخانه که حداقل بالای 200 نفر هستند باید شرکت داشته باشد این موضوع چطور باید به تمامی افراد اطلاع رسانی شود؟
اصلا امکان دارد که در بیلبورد سالن جلسات این مورد درج شود افراد زیادی از جلسه باز بمانند و از زمان دقیق جلسه غافل بمانند اینجا یکی از کاربرد های اصلی سامانه پیامکی و پنل پیامکی کارخانه نمایان می شود با وارد کردن شماره افراد و ثبت ارسال گروهی پیامک میتوانید به تمامی شماره ها اطلاع رسانی ساعت دقیق جلسات انجام شود.

یا در نظر بگیرید که یک شرکت سهامی هستید و قصد دارید به سهامداران خود اطلاع رسانی کنید تماس گرفتن با تک تک این افراد نه تنها زمان بر است بلکه امکان دارد افراد زیادی پاسخگو نباشند. اما با ارسال پیامک میتوان به راحتی اطلاع رسانی خود را به تمامی افراد و سهامداران از طریق پنل پیامک کارخانه انجام داد.

اما سوال اینجاست که چطور باید تمامی شماره های کارکنان و پرسنل و یا سهامداران را وارد کرد؟ یا چطور میشود ارسال پیامک به همه ی شماره ها انجام داد؟

نحوه ی ایجاد پنل پیامکی کارخانه

اولین مرحله برای داشتن یک پنل پیامکی کارخانه انجام دادن یک ثبت نام اولیه هست با انجام دادن یک ثبت نام اولیه و تکمیل ثبت نام به نام نماینده ی شخص حقوقی انجام بدید و در ادامه اطلاعات کارخانه را به ثبت نام خود اضافه کنید تا یک ثبت نام به نام کارخانه خود داشته باشید.
پس از اینکه ثبت نام را با موفقیت انجام دادید و مرحله ی شارژ حساب رو گذارنید نوبت به وارد کردن شماره ی افراد همکاران و پرسنل یا سهامداران میرسد برای ارسال پیامک از اکسل اگر شماره های افراد را به صورت فایل اکسل دارید میتوانید فایل اکسل را وارد سامانه کنید تا دیگر زحمت وارد کردن دستی تک تک شماره ها را نکشید.

از طریق ویدیو آموزشی فوق می توانید شماره موبایل افراد را از طریق فایل اکسل به سامانه پیامکی سیب اس ام اس وارد کنید.

البته اگر شماره هارا به صورت دستی دارید میتوانید با به صورت دستی نیز تک به تک شماره هارا وارد سامانه بفرمایید و در دفترچه تلفن پیامکی سامانه ذخیره بفرمایید.

ارسال پیامک اختصاصی

ارسال پیامک پیامک اختصاصی را میتوانید برای مناسبت های مختلفی استفاده کرد؛

ارسال پیشرفته امکانات و زیرمجموعه های زیادی مانند ارسال اختصاصی / ارسال منطقه ای خیلی پیشترفته ؛ ارسال پیامک دوره ای  و… اشاره کرد.

ارسال دوره ای

با داشتن تاریخ تولد همکاران ؛ تاریخ ورود همکاران یا مناسب هایی از این دست ارسال پیامک تبریک را به صورت دوره ای ثبت بفرمایید به این صورت که از پنل پیامکی کارخانه میتوانید ارسال دوره ای ثبت کنید متن پیامک مورد نظر را بنویسد و مشخص کنید هر زمان ارسال پیامک شما به چه صورتی انجام گردد.

برای مثال:

همکار گرامی از ورود شما به کارخانه … خوش حالیم . همکاری با شما باعث افتخار ماست.

ما در سامانه سیب اس ام اس ، بانک پیامک مناسبتی کاملی از انواع نمونه پیامک های تبریک ، ولادت و شهادت و … را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید ، پیامک های دوره ای برای مناسبت ها ارسال نمایید .

مطالب مرتبط : نمونه متن پیامک افتتاحیه

ثبت ارسال اختصاصی

از پنل پیامکی کارخانه میتوانید ارسال پیامک را به صورت اختصاصی ثبت بفرمایید به این صورت که با وارد کردن فایل اکسل حاوی شماره ی افراد و نام افراد به پنل پیامک کارخانه میتوانید ارسال پیامک را انجام دهید

نمونه متن:

جناب آقای (نام فرد ) تاریخ برگزاری مجموع عمومی تاریخ 29 اسفند لطفا در ساعت و تاریخ مشخص شده حضور به هم برسانید.

ارسال پیامک خیلی پیشرفته

درنظر بگیرید پرسنل از کارخانه وام دریافت کرده اند و سررسید و میزان بدهی هر شخص متفاوت است برای همین میتوانید از ارسال پیامک خیلی هوشمند از پنل پیامک کارخانه استفاده بفرمایید بدین که ارسال پیامک به با سررسید نام میزان اقساط یا پرامترهای دیگر از ارسال خیلی پیشرفته انجام دهید.

ارسال پیامک تبلیغاتی

کاربردهای که تا به حال مطرح شده صرفا اطلاع رسانی هستند اما برای تبلیغات نیز میتوان از سامانه ی ارسال پیامک استفاده کرد و ارسال پیامک به مشاغل و اصناف مورد نظر انجام داد.

به این صورت که کافیست از منوی ارسال منطقه ای پیشرفته وارد شوید ارسال پیامک به اصناف ومشاغل را انتخاب بفرمایید تا سامانه به شما نمایش دهد در کل کشور یا در منطقه ی مورد نظر شما چه تعداد شماره ثبت شده است.

پنل سیب اس ام اس ؛ مناسب برای کارخانه ها

تمامی این اطلاعات به صورت رایگان در پنل اس ام اس رایگان سیب اس ام اس موجود است و با ورود به این سامانه میتوانید تمامی این امکانات را بررسی کنید و بهترین روش برای فعالیت خود تبلیغات یا اطلاع رسانی خود را انجام دهید.

البته کافیه با همکاران ما تماس بگیرید تا تمامی مراحل گام به گام راهنمای شما باشند و بهترین مسیر برای تبلیغات اطلاع رسانی و ارسال پیامک را در اختیارتان بزارن.

با شماره تماس 02177943413 منتظر تماستان هستیم.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد شرکت کنندگان 52

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

6 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!