5 روش تبلیغ قالیشویی در تابستان و بهار+ متن تبلیغ قالیشویی

تبلیغات قالیشویی

فهرست مطالب

4.9
(18)

اگر به دنبال پیدا کردن روشی برای تبلیغ قالیشویی در فصل های تابستان و بهار هستید ، ما در این مقاله به بررسی روش های تبلیغ قالیشویی برای افزایش مشتری قالیشویی و موثرترین روش تبلیغ قالیشویی و نمونه متن های تبلیغاتی قالیشویی می پردازیم تا در انتخاب روش موثر برای افزایش مشتری قالیشویی برای شما راهنمایی باشد.

البته روش های معرفی شده برای سایر فصول نیز قابل استفاده است .

روش های تبلیغاتی برای افزایش مشتری قالیشویی

اگر میخواهید هزینه کمی برای تبلیغات و افزایش مشتری قالیشویی داشته باشید و بازدهی تبلیغات بیشتری بگیرید در این قسمت روش های جذب مشتری قالیشویی تاثیر دارند را به ترتیب اولویت برای شما مطرح میکنیم تا برای تبلیغات در حوزه کسب و کار قالیشویی خود استفاده کنید.

1- بازاریابی پیامکی

ارسال پیامک تبلیغاتی از موثرترین و مقرون به صرفه ترین روش برای تبلیغات قالیشویی است که موجب افزایش مشتری قالیشویی و کسب درامد با پیامک می گردد به خصوص در زمان های نزدیک به عید و فصل های تابستان که خانم ها بیشتر تقاضا برای شست و شوی فرش دارند و شما می توانید با ارسال متن تبلیغ قالیشویی در ایام نزدیک به این زمان ها موجب افزایش مشتری قالیشویی شوید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

2- تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در فضای مجازی مانند تبلیغات در اینستاگرام یکی دیگر از روش های تبلیغ قالیشویی برای افزایش مشتری قالیشویی است که هزینه زیادی ندارد ولی برخی مواقع ممکن است افراد خانواده بدلیل مشغله های فراوان و دسترسی نداشتن به اینترنت از تبلیغ قالیشویی شما غافل بمانند.

3- تبلیغات محلی و پخش تراکت

قالیشویی از کارهایی است که در محدوده مشخصی خدمت ارائه می دهد و شما می توانید با پخش تراکت و بروشور در همان محدوده به معرفی کسب و کار و خدمات خود بپردازید و با پیشنهادات و تخفیف های شگفت انگیز بر روی تراکت موجب افزایش مشتری قالیشویی و تبلیغات منطقه ای گردید. حتما در طراحی گرافیک برای جلب توجه مشتری دقت کنید.

4- تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی

تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی از روش های تبلیغ قالیشویی می باشد که به روز است که به شکل خلاقانه ای طراحی و تدوین می شوند و تاثیر بسیاری در افزایش مشتری قالیشویی دارد اما در مقابل هزینه بسیار گرانتری نسب به هزینه ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات قالیشویی خواهد داشت.

5- طراحی سایت

از روش های تبلیغ قالیشویی طراحی سایت می باشد که به صورت آنلاین می توانید برای جذب مشتری قالیشویی تبلیغات انجام دهید و موجب گسترش کسب و کار خود گردید.

نمونه متن تبلیغ قالیشویی در پیامک

تابستان رسید و قالی‌های شما نیز به آرامی کثیف می‌شوند؟ بهترین راه حل، قالیشویی! با ما تماس بگیرید و قالی‌های خود را به دست حرفه‌ای‌ها بسپارید.

مهمانی بزرگ شما در راه است و فرش های خانه نیاز به شست و شو دارند؟ قالیشویی ما با تجهیزات پیشرفته و کادری مجرب، بهترین گزینه برای شست و شوی فرش های شماست.

فرش های پوشیده از گرد و غبار، پاکسازی دقیق و حفظ کیفیت برای ما اولویت است. در خدمت قالیشویی ما باشید و از بهترین خدمات شست و شوی فرش های خانگی بهره مند شوید.

فرش هاي پاک و نرم، جذابیت و دلنشینی فضای خانه شما را دو چندان می کنند. با استفاده از خدمات قالیشویی ما، این حس دلپذیر را در خانه خود تجربه کنید.

قالیشویی ما با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته و استفاده از بهترین شوینده ها و روش های شستشو، فرش های شما را به بهترین شکل ممکن تمیز و نرم می کند.

فرش های خانگی شما، با گذشت زمان پوشیده از گرد و غبار می شوند و نیاز به شست و شو دارند. قالیشویی ما با در نظر گرفتن نوع فرش و جنس آن، به بهترین شکل ممکن آن ها را شسته و به حالت نو باز می گرداند.

اگر قصد دارید تابستان را در خانه تمام کنید، حداقل قالی‌های خود را تمیز کنید! با تخفیف ویژه تابستانی قالیشویی ما، هیچ دلیلی برای نپاک کردن قالی‌های خود نخواهید داشت.

این تابستان، با یک فرش تمیز، یک مبل راحت و یک فضای پاک و آرامش بخش شروع کنید. با خدمات قالیشویی ما، به راحتی می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید.

قالی‌های شما نیاز به مراقبت دارند، مخصوصاً در تابستان!
با استفاده از خدمات قالیشویی ما، قالی‌های خود را تمیز و آماده استفاده در هر فصلی کنید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

اهمیت تبلیغات برای قالیشویی

خیلی از خانم ها برای اینکه فرش های خود را به قالیشویی بسپارند نیاز به نیرویی دارند که فرش را از خانه تحویل بگیرد و همانطور سالم در منزل فرش را به آنها تحویل دهند اگر شما همچین امکانی دارید و نیاز به افزایش مشتری قالیشویی برای درامد بیشتر دارید بهترین راهکار تبلیغات قالیشویی از طریق پنل اس ام اس می باشد.

با تبلیغات قالیشویی و روش های تبلیغ قالیشویی می توانید موجب جذب مشتری جدید و حفظ مشتری های قدیمی باشید که فرش های خودشان را به قالیشویی شما می سپارند.

موثرترین روش در جذب مشتری قالیشویی

یکی از موثرترین روش های تبلیغ قالیشوی استفاده از پنل پیامک برای ارسال پیامک های تبلیغات قالیشویی می باشد این روش با خرید پنل اس ام اس ارزان ، هزینه به صرفه ای برای کسب و کار قالیشویی دارد و با امکاناتی که سامانه پیامکی دارد می تواند به صورت هدفمند و محلی در منطقه و محدوده ی خاص این کسب و کار تبلیغات انجام دهد و موجب افزایش مشتری قالیشویی گردد.

همچنین سامانه پیامکی سیب اس ام اس ، ارائه دهنده پنل اس ام اس رایگان به همه کسب و کارها است تا بتوانند تبلیغات پیامکی خود را با کمترین هزینه شروع کنند .

سامانه ارسال پیامک چیست و چه تاثیری در جذب مشتری قالیشویی دارد؟

سامانه ارسال پیامک یک محیط نرم افزاری می باشد که بدون اینکه دغدغه نصب سخت افزار یا وسیله ای را داشته باشید می توانید برای افراد بسیاری در مقیاس بزرگتر به صورت هدفمند پیامک ارسال کنید و تبلیغات هدفمند اینترنتی در سطح بزرگتری انجام دهید. همچنین در مواقعی که دسترسی به اینترنت ندارید می توانید ارسال پیامک برای تبلیغات قالیشویی داشته باشید.

از آنجایی که ارسال پیامک از پنل اس ام اس با استفاده از امکاناتی که در زیر مطرح میکنیم هدفمند انجام میگیرد تاثیر بیشتری دارد و بازخورد بیشتری را از تبلیغات و ارسال پیامک دریافت خواهد کرد.

مزایای استفاده از پنل پیامکی برای تبلیغات قالیشویی

با در اختیار داشتن پنل اس ام اس و مزایاهایی که دارد میتوانید با تبلیغات قالیشویی موجب افزایش مشتری قالیشویی گردید مزایای ارسال پیامک برای تبلیغ قالیشویی :

  • ارسال پیامک انبوه برای افزایش مشتری قالیشویی
  • دسته بندی یا ساخت دفترچه شماره تلفن های مشتریان در سامانه پیامکی
  • با استفاده از سامانه پیامکی امکان ارسال پیامک به شماره های مسدود را دارید.
  • امکان تبلیغات قالیشویی به صورت هدفمند با امکانات ارسال ار زوی نقشه یا کدپستی و…
  • دسترسی به ارسال پیامک مشاغل
  • امکان گزارشگیری یا دلیوری پیام برای پیامک های ارسالی و اطلاع از وضعیت ارسال پیامک ها

اصول مهم در تبلیغات قالیشویی

روش های زیادی برای تبلیغات قالیشویی وجود دارد ولی هدف اصلی تبلیغ باید اصولی و درست با هزینه کم و به صرفه منجر به افزایش مشتری قالیشویی شود در اینجا اصول مهمی که برای تبلیغ قالیشویی مهم می باشد را برای شما مطرح میکنیم.

  • شناسایی مشتری برای تبلیغ قالیشویی
  • استفاده از ویژگی خاص یا مزایای رقابتی در تبلیغات قالیشویی
  • از رسانه های مختلف برای تبلیغات قالیشویی استفاده کنید
  • حتما برای تبلیغات قالیشویی از لوگو، تصویر و رنگ سازمانی که موجب شناخته شدن برند شما می شود استفاده کنید

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با روش های موثر برای افزایش مشتری قالیشویی اشنا کنیم تا بهترین روش را برای جدب مشتری و افزایش مشتری قالیشویی انتخاب کنید و موجب گسترش و رشد و افزایش درامد قالیشویی خود شوید.

اگر شما هم در این حوزه مشغول هستید و می خواهید با بازاریابی پیامکی موجب افزایش مشتری قالیشویی خود گردید ما سامانه پیامکی سیب اس ام اس را با سال ها تجربه و نماد اعتماد به شما معرفی میکنیم تا در برند سازی و افزایش مشتری قالیشویی شما همراه باشد.

سامانه پیامکی سیب اس ام اس با پشتیبانی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 17 و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 تا 14 به صورت تلفنی در خدمت شماست همچنین پشتیبانی آنلاین سامانه پیامکی سیب اس ام اس همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 تا 23 آماده خدمت رسانی به شماست.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد شرکت کنندگان 18

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

2 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!