متن تبلیغ تجهیزات پزشکی + تکنیک ویژه

تبلیغات تجهیزات پزشکی

فهرست مطالب

4.7
(23)

پس از دوران شیوع کرونا، تقاضا برای تجهیزات پزشکی در حال افزایش است و افزایش تقاضا باعث رقابتی شدن بازار شده است. افرادی در این کسب و کار موفق هستند که مردم بیشتر آنها را بشناسند. یکی از راه های برای شناخت، برندسازی و افزایش فروش تبلیغات تجهیزات پزشکی است. مهم ترین مسئله در تبلیغات تجهیزات پزشکی انتخاب متن تبلیغات تجهیزات پزشکی است که نقش موثری بر روی ذهن مخاطب دارد.

این مقاله برای آشنایی صاحبان کسب و کار تجهیزات پزشکی و کسانی که میخواهند در این زمینه تبلیغ تجهیزات پزشکی فعالیت کنند بسیار ارزشمند و کاربردی ست. برای افزایش فروش و برندسازی در کسب و کار تجهیزات پزشکی با ما در این مقاله همراه باشید.

روش های تبلیغات تجهیزات پزشکی

تبلیغات تجهیزات پزشکی روش های مختلفی دارد. هر روش در شرایط و زمان خود در میزان جذب مشتری و افزایش فروش تاثیرگذار است؛ ولی انتخاب روشی مناسب است تبلیغات تجهیزات پزشکی شما را هدفمند کند و با هزینه کم بهترین بازخورد را برای تجهیزات پزشکی شما داشته باشد. از جمله روش های تبلیغات تجهیزات پزشکی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تبلیغات تجهیزات پزشکی به صورت چاپی

در این روش تبلیغات شما با چاپ متن تبلیغات تجهیزات پزشکی بر روی بنر، بیلبوردهای شهری و بین راهی، کارت ویزیت، تراکت و … می توانید برند و کسب و کار خود را به افراد معرفی نمایید.

تبلیغات تجهیزات پزشکی از طریق سامانه پیامکی

در روش تبلیغات پیامکی تبلیغات شما با استفاده از سامانه پیامکی می توانید برای افراد به صورت انبوه و هدفمند پیامک تبلیغات تجهیزات پزشکی ارسال کنید و نتیجه مطلوبی دریافت کنید.

تبلیغات پیامکی تجهیزات پزشکی

شما با ثبت نام در سامانه پیامکی سیب اس ام اس می توانید از امکانات آن برای ارسال متن تبلیغات تجهیزات پزشکی استفاده کنید. با استفاده از تبلیغات پیامکی برای تجهیزات پزشکی می توانید با سرعت بیشتر و هزینه مقرون به صرفه تری به تبلیغات پیامکی برای گروه انبوهی از افراد و جامعه هدف بپردازید و بازدهی بیشتری دریافت کنید.

سیب اس ام اس این امکان را برای شما فراهم کرده تا با یکبار خرید پنل اس ام اس بدون هزینه مازاد از امکانات موجود در پنل پیامکی برای تبلیغات تجهیزات پزشکی و ارسال پیامک برای جامعه هدف استفاده کنید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

تبلیغات تجهیزات پزشکی از طریق شبکه های اجتماعی

صاحبان کسب و کار تجهیزات پزشکی می توانند با تبلیغات در پیج های معتبر و یا مدیریت پیج شخصی مربوط به تبلیغ تجهیزات پزشکی ، جامعه هدف خود را با برند و کسب و کار خود آشنا نمایند. همچنین شما می توانید لینک بازشونده شبکه های اجتماعی را در انتهای متن پیامک تبلیغاتی خود قرار دهید و برای انبوهی از افراد استفاده کنید.

تبلیغات تجهیزات پزشکی از طریق طراحی سایت و سئو

صاحبان کسب و کار تجهیزات پزشکی با طراحی سایت و ارائه خدمات مربوط به تجهیزات پزشکی می توانند خدمات خود را معرفی نمایند. در کنار طراحی سایت با سئو و سلسله اقداماتی که برای مدیریت سایت انجام می شود تا سایت شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد و مخاطبان بیشتری برای بازدید و خرید جذب کند.

برای بالابردن تجربه کاربری سایت تجهیزات پزشکی خودتان، می توانید آن را به یک وب سرویس پیامکی متصل کنید تا بصورت هوشمند برای بازدیدکنندگان پیامک های مختلفی ارسال شود.

تبلیغات تجهیزات پزشکی به صورت کلیپ و ویدئو

در میان جامعه هدف شما افرادی وجود دارند که وقت و حوصله خواندن متن های تبلیغاتی شما را ندارند و ساخت کلیپ تبلیغاتی مربوط به تبلیغات تجهیزات پزشکی این افراد را پوشش می دهد.

تبلیغات ویدئویی تجهیزات پزشکی

تبلیغات تجهیزات پزشکی به صورت زبانی

این روش تبلیغات به نحوه عملکرد و خدمات شما بستگی دارد. شما با سرمایه گذاری بر روی مشتریان بالفعل و ارائه خدمات باعث ارائه تبلیغات از سمت آنها به دیگران می شوید.

تبلیغات تجهیزات پزشکی در اپلیکیشن ها و سایت ها

قطعا شما با ورود به بعضی از سایت ها و اپلیکیشن ها در حاشیه آن با تبلیغات مواجه شدید. در این روش تبلیغات تجهیزات پزشکی در سایت های مرتبط و اپلیکیشن ها می توانید خدمات و برند خود را معرفی نمایید.

12 نمونه متن تبلیغات تجهیزات پزشکی

تبلیغات به تنهایی تاثیرگذار نخواهد بود آنچه که تبلیغات رو معنی می دهد متن تبلیغاتی است که شما آن را انتخاب می کنید. متن تبلیغات تجهیزات پزشکی که شما در تبلیغات استفاده می کنید بسیار مهم است.

برای آشنایی بیشتر با متن تبلیغات تجهیزات پزشکی با هم چند نمونه متن تبلیغات تجهیزات پزشکی را مطالعه می نماییم.

شرکت تجهیزات پزشکی( نام شرکت) با افتخار از معرفی دستگاه جدید (نام دستگاه) خود خبر می‌دهد.
با ویژگی ها و مزایای: ****
نام شرکت / شماره تماس

تا 50 درصد تخفیف در خرید تجهیزات پزشکی
شرکت تجهیزات پزشکی (نام شرت) با هدف حمایت از بیماران و خانواده‌های آنها، اقدام به برگزاری جشنواره تخفیف ویژه تجهیزات پزشکی کرده است.
نام شرکت/ شماره تماس

مشتری مداری، ارزشی که ما به آن باور داریم
شرکت(نام شرکت) با بیش از 10 سال سابقه فعالیت، همواره بر مشتری مداری به عنوان یکی از مهم‌ترین اصول کسب و کار خود تاکید داشته است.
نام شرکت/ شماره تماس

مشتریان سرمایه ما هستند
در شرکت(نام شرکت) ، ما به مشتریان خود به عنوان افراد مهم و ارزشمندی نگاه می‌کنیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نیازها و خواسته‌های آنها را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.
نام شرکت/ شماره تماس

مشتری گرامی (نام مشتری)
به اطلاع شما می رساند شرکت آذرنگ از آدرس (فعلی) به آدرس (جدید) نقل و مکان کرده است.
شرکت آذرنگ
شماره تماس***

مشتری مداری، سرمایه ما
شرکت(نام شرکت) معتقد است که مشتری مداری، سرمایه اصلی هر کسب و کاری است.
نام شرکت/ شماره تماس

خیالتان راحت باشد، خدمات پس از فروش ما در کنار شماست
شرکت(نام شرکت) با بیش از 15 سال سابقه فعالیت، همواره بر ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت به مشتریان خود تاکید داشته است.
نام شرکت/ شماره تماس

در شرکت(نام شرکت)، ما خدمات پس از فروش جامع و کاملی را به مشتریان خود ارائه می‌کنیم. این خدمات شامل گارانتی، تعمیر و نگهداری، مشاوره رایگان و تحویل سریع قطعات و لوازم جانبی است.
آدرس:***

خرید بدون دغدغه با فروش قسطی
اگر به دنبال خرید تجهیزات پزشکی هستید، اما بودجه کافی ندارید، فروش قسطی ما را از دست ندهید. ما با همکاری بانک‌های معتبر، امکان خرید اقساطی تجهیزات پزشکی را برای شما فراهم می‌کنیم.
نام شرکت/ شماره تماس

شرکت (نام شرکت) در نظر دارد با فروش اقساطی تجهیزات پزشکی جهت رفاه حال بیماران و مراکز درمانی اقدام نماید شما می‌توانید تجهیزات پزشکی با شرایط خاص خریداری کنید.
نام شرکت آدرس:***

ارائه بهترین خدمات تجهیزات پزشکی در شرکت(نام شرکت)، ما معتقدیم که مشتری مداری، تنها به معنای ارائه خدمات خوب نیست، بلکه به معنای درک نیازها و خواسته‌های مشتریان و تلاش برای برآورده کردن آنها است.
نام شرکت/ شماره تماس

آخرین اخبار و اطلاعات در مورد تجهیزات پزشکی را می توانید در وبسایت ما با آدرس ** مشاهده کنید:
نام شرکت/ شماره تماس

بهترین روش تبلیغ تجهیزات پزشکی

بهترین روش تبلیغات روشی است که علاوه بر موثر بودن به تنهایی، تکمیل کننده روش های دیگر باشد و شما را در کوتاه ترین زمان و با کم ترین هزینه به اهدافتان برساند.

ارسال پیامک تبلیغاتی یک روش موثر است که تمام موارد بالا را در خود قرار داده است. شما با کمک سامانه پیامکی می توانید متن تبلیغات تجهیزات پزشکی را به یکی از روش های زیر به جامعه هدف خود برسانید.

  • ارسال متن تبلیغ تجهیزات پزشکی به مشاغل و اصناف (پزشکی، دندان پزشکی و ..)
  • ارسال متن تبلیغ تجهیزات پزشکی با استفاده از آنتن های مخابراتی
  • ارسال متن تبلیغ تجهیزات پزشکی براساس نقشه گوگل
  • ارسال متن تبلیغ تجهیزات پزشکی براساس منطقه، شهر و استان
  • ارسال متن تبلیغ تجهیزات پزشکی براساس دفترچه تلفن

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

کلام آخر

تبلیغات و بازاریابی نقش موثر در افزایش مشتری و فروش شما دارد و تبلیغات درست باعث نقش بستن برند شما در ذهن مخاطب می شود. پیامک تبلیغاتی و مداومت آن باعث مطالعه، ذخیره، باز نشر و ثبت در ذهن مخاطب می شود.

سامانه پیامکی سیب اس ام اس یک سامانه پیامکی با امکانات به روز است. سامانه پیامک سیب اس ام اس با فراهم کردن بستری آسان و ثبت نام رایگان برای شما در تمام مراحل تبلیغات با یک تیم پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز شما را همراهی می کند.

برای درخواست و خرید پنل اس ام اس و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02191012767 تماس بگیرید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد شرکت کنندگان 23

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!