تبلیغات انتخابات مجلس : 🗳 +23 شعار تبلیغاتی نماینده مجلس

شعار تبلیغاتی مجلس

فهرست مطالب

4.1
(83)

انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان انتخاباتی است که برای تعیین نمایندگان در مجلس شورای اسلامی ایران است. ایران کشوری است که سابقه انتخاباتی نزدیک به صد سال دارد و با پیروزی انقلاب در ایران روند انتخابات تقویت شد و مردم به طور غیر مستقیم در انتخاب بالاترین مقام سیاسی کشور نیز تاثیرگذار هستند.

تاریخ برگزاری انتخابات مجلس 1402

انتخابات مجلس شورای اسلامی بلافاصله بعد از تصویب قانون اساسی و تایید آن توسط مردم به صورت منظم هر 4 سال یکبار برگزار شده است. انتخابات مجلس 1402 ، به عنوان انتخابات پیش رو در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

روزها
ساعت
دقیقه
ثانیه ها
جهت دریافت مشاوره رایگان انتخاباتی از کارشناسان فرم پایین را پر کنید!

نمونه شعارهای انتخاباتی نمایندگان مجلس

در اینجا نمونه متن زیبا برای تبلیغ کاندیدا مجلس را برای شما ذکر می کنیم. شما می توانید از این شعار انتخاباتی مجلس در تراکت های تبلیغاتی و یا ارسال پیامک های تبلیغاتی از طریق پنل پیامک مخابراتی خودتان برای موفقیت در انتخابات استفاده نمایید .

آرامش، امید و رونق اقتصادی

حمایت و تقویت از ارگانهای مردم نهاد برای تبدیل سمن‌ها به بال‌های کشور

آگاهانه تصمیم بگیر شایسته انتخاب کن

پیش به سوی باز کردن مشکلات اقتصادی

چگونه مشکلات مردم را می‌بینید و سکوت میکنید؟

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

همه با هم متحد برای بازکردن گره‌های اقتصادی

مدافع عدالت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی

زندگی بهتر برازنده هر ایرانی

تعامل، صداقت، تلاش، جهت کشوری آباد

مردی از دل مردم انتخابی بر اساس شایسته سالاری

مبارزه با تورم، تامین رفاه و ایجاد شغل

سعی من بر داشتن کشوری اباد

ما به دنبال شعار نیستیم، راه انتخاب درست را نشانتان می‌دهیم.

نماینده ای با ولتاژ بالای سازندگی

کشوری پویا با انتخاب تو

کشوری آباد ، اتحاد، اتحاد

من یکی هستم از میان شما

انتخابی ارزشمند برای کشور ارزشمند

تحول و تغییر با فکر و تدبر

توزیع و توسعه عادلانۀ امکانات فرهنگی، تفریحی، ورزشی، هنری و آموزشی

پیگیری مؤثر برای برقراری عدالت در ارائۀ خدمات

پیگیری کارآفرینی و اشتغال زایی برای

ایجاد درآمد پایدار

الزامات قانونی تبلیغات انتخاباتی

اشخاصی که صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تایید می شود در زمان مقرر در قانون میتوانند به تبلیغات انتخاباتی و استفاده از متن حمایت از کاندیدای مجلس بپردازند. در ادامه به الزامات و بایدهای تبلیغات بر اساس قانون انتخابات مجلس و آییننامه اجرایی را ذکر میکنیم.

  • لزوم رعایت مهلت تبلیغات ( انواع تبلیغات ها اعم از تبلیغات پیامکی ، تراکت و … )
  • لزوم رعایت مقررات حمایت افراد و گروهها از داوطلبان
  • ممنوعیت طرفداری اعضای هیئت نظارتی و اجرایی از داوطلبان
  • ممنوعیت استفاده از امكانات دولتی
  • ممنوعیت نشر اكاذیب از طریق نشریات
  • ممنوعیت تخریب نامزدها توسط یكدیگ
  • لزوم استفاده از ابزارهای تبلیغی مجاز ( مثلا سامانه پیامکی و … )
  • رعایت مقررات در ایجاد ستادهای تبلیغات انتخاباتی
  • حمایت از تبلیغات قانونی داوطلبان

مدت زمان تبلیغات در انتخابات مجلس

تبلیغات مجلس

48 ساعت قبل از فرایند رای گیری مهلت انجام تبلیغات انتخابات مجلس پایان می یابد. یعنی شما از روز 3 اسفند تا 9 اسفند مهلت دارید تا با استفاده از شعار انتخاباتی مجلس و یا یک متن زیبا در مورد نماینده مجلس، به تبلیغات نماینده مجلس بپردازید. شما می توانید یک متن حمایت از کاندیدای مجلس که حاوی شعارهای انتخاباتی نمایندگان مجلس نیز باشد را در تراکت، بنر و حتی پیامک تبلیغاتی منطقه ای استفاده نمایید. ما در بالا لیستی از موثرترین شعار انتخاباتی را برای شما قرار دادیم که می توانید استفاده کنید. در ادامه چند متن زیبا برای تبلیغ کاندیدا مجلس قرار داده ایم .

من [نام کاندیدا]، به تلاش برای بهبودی و توسعه‌ی کشورمان متعهدم. با تجربه و انگیزه، به دنبال نوید یک آینده‌ی بهتر هستم. با حمایت شما، می‌توانیم بهترین تصمیمات را برای مجلس و کشورمان بگیریم. همراه با شما، برای تغییر، برای پیشرفت، برای شعاری جدید از زندگی مشترک

با افتخار و انگیزه، به عنوان نماینده‌ی شما در مجلس، من [نام کاندیدا] آماده‌ی کار برای توسعه و پیشرفت کشورمان هستم. با ایده‌های نوآورانه و اعتماد شما، می‌خواهم بهترین تصمیمات را برای آینده‌ی روشن‌تری اتخاذ کنیم. بیایید با هم، آینده‌ی بهتری را بسازیم.

تصمیم‌گیری‌های ما امروز، آینده‌ای روشن را شکل می‌دهد. من [نام کاندیدا]، با انگیزه و تعهد، به عنوان یک نماینده‌ی شما در مجلس، به تلاش برای بهبودی و پیشرفت کشورمان می‌پردازم. با همت شما و حمایت‌هایتان، می‌توانیم راهی به سوی آینده‌ای بهتر و روشن‌تر باز کنیم. همراه با شما، برای تغییر و پیشرفت.

به هموطنان عزیز، با افتخار و ایمان، من [نام کاندیدا]، به خدمت شما در مجلس می‌رسم. با تجربه و انگیزه، آماده‌ام تا با همت و پیشرفت شما، بهبودی‌هایی عمیق و ماندگار در کشورمان ایجاد کنم. با هم، می‌توانیم روزی روشن‌تر و پیشرفتی پایدارتر برای همه مردم رقم بزنیم.

 

هزینه های تبلیغات انتخابات مجلس

به طور دقیق نمی توان رقمی از بودجه و هزینه تبلیغات انتخابات مجلس هر کاندید اعلام کرد اما بعضی نمایندگان تا سقف 4 میلیارد تومان برای تبلیغات انتخابات مجلس هزینه کردند.
بر اساس طرح شفاف سازی و نظارت حداکثر هزینه های فعالیت تبلیغات انتخابات مجلس در هر دوره برای هر کاندید انتخابات مجلس  متناسب با منطقه حوزه انتخاباتی یا محدوده جغرافیایی و جمعیت و تعداد کرسی در هر حوزه بستگی دارد.

یعنی کاندیدی که انواع روش های تبلیغات انتخابات مجلس را در تهران انجام می دهد هزینه کمتری دارد نسبت به کاندیدی که در شهر کوچک تبلیغات انجام می دهد. همچنین برای ارسال پیامک تبلیغات انتخابات مجلس در تهران می توانید از پنل پیامک تهران برای سطح شهر و مناطق تهران ارسال پیامک انجام دهید

تبلیغات انتخابات مجلس بسیار متنوع و گسترده  و بر اساس مخاطب طبقه بندی می شود انواع این تبلیغات می تواند وعده غذایی، حق مشاوره برای نطق سخنرانی و… باشد که هر کدام هزینه هایی جدا برا هر فرد منتخب دارد همچنین برای برپایی ستادهای انتخاباتی باید مکان هایی اجاره شود که هزینه فراوانی دارد.
به طور کل هزینه های تبلیغات برای تبلیغات انتخابات مجلس در کلان شهرها هزینه های هنگفتی دارد.

معرفی روش ارسال پیامک تبلیغاتی برای تبلیغ کاندیدای مجلس

استفاده از پنل اس ام اس انتخابات برای ارسال پیامک متن پیامک کاندیدای مجلس یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش تبلیغات انتخابات مجلس برای اطلاع رسانی در کمترین زمان ممکن است.
سامانه ارسال پیامک تنها برای ارسال پیامک اطلاع رسانی و ارسال نمونه متن حمایت از کاندیدای مجلس نیست بلکه با قابلیت های متفاوتی که این سامانه های پیامکی دارند نامزد انتخابات مجلس می تواند با کمترین هزینه ارسال تبلیغات گسترده ای در سطح شهر انجام دهد.

در ادامه روش های ارسال پیامک برای تبلیغات انتخابات مجلس را از طریق سامانه های پیامکی برای شما میگوییم:

ارسال پیامک به تفکیک منطقه

هر کاندید انتخاباتی برای تبلیغات انتخابات مجلس می تواند با چند دفعه ارسال پیامک نمونه متن تبلیغات مجلس به تفکیک منطقه به صورت گسترده در سطح شهر مردم را با خود اشنا بسازد.
این روش از ارسال پیامک قابلیت ارسال پیامک به تفکیکی کد پستی و یا ارسال پیامک از روی نقشه را دارد و با استفاده از این روش می توانید نشست ها و جلسات خود را فقط به مناطق مورد نظر پیامک کنید.

ارسال پیامک به تفکیک جنسیت و سن

ارسال پیامک به تفکیک جنسیت و سن روشی دیگر از تبلیغات انتخابات مجلس با استفاده از ارسال پیامک است و شما می توانید با محدود کردن بازه سنی و جنسیت افراد پیامک تبلیغاتی ارسال کنید قابلیت ارسال پیامک به تفکیک سن برای تبلیغات انتخابات مجلس برای آن دسته از نوجوانانی که رای اولی هستند بسیار کاربرد دارد.

ارسال پیامک به تفکیک مشاغل و اصناف

با استفاده از قابلیتی که ارسال پیامک به تفکیک مشاغل و اصناف در هر شهر و استان دارد کاندید انتخاباتی می توانند برای تبلیغات انتخابات مجلس، موثرترین شعار انتخاباتی که ذکر کردیم را با ارسال پیامک به اصناف مورد نظر مانند معلمان، پزشکان، وکلا و…آنها را از برنامه ها و شعارهای خود آگاه سازند.

ارسال پیامک صوتی

کاندیدهای انتخاباتی می توانند برای بیان شعارهای تبلیغات انتخابات مجلس و نمونه متن تبلیغات مجلس از ارسال پیامک صوتی استفاده کنند. با اینکار می توانید به متن حمایت از کاندیدای مجلس بپردازید.
این سرویس پیامکی قابلیت جالبی که دارد ارسال پیامک صوتی با شماره های ثابت است و می توانید شعارها و متن پیامک کاندیدای مجلس را با صدای ضبط شده با هیجان و شور برای تبلیغات انتخابات مجلس از طریق سامانه پیامکی ارسال کنید.

سخن آخر

ما در این مقاله به بررسی انتخابات مجلس زمان برگزاری ، هزینه های تبلیغاتی بابت خرید پنل اس ام اس و روشهای تبلیغاتی با سامانه پیامکی پرداختیم امیدوارم با خواندن این مقاله به اطلاعات دریافتی خود رسیده باشید ممنون که با ما همراه بودید.

برای اجرای تبلیغات های کاندیدای مجلس یکی از بهترین راه ها استفاده از قابلیت ارسال پیماک تبلیغاتی به صورت گسترده در سطح شهر و دکل های مخابراتی است . با ثبت نام رایگان در سیب اس ام اس و بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس می توانید هم اکنون صاحب یک پنل اس ام اس رایگان شده و تبلیغات را بصورت حرفه ای آغاز کنید .

شماره تماس جهت دریافت پشتیبانی : 02177943413

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد شرکت کنندگان 83

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

10 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!