بهترین روش های تبلیغ تاکسی تلفنی جهت تبلیغ تاکسی سرویس در محله، خیابان ها و …

تبلیغات تاکسی تلفنی

فهرست مطالب

4.8
(62)

هر کسب و کاری باید بتواند کسب و کار خود را در همه بخش های اینترنت و روش های مختلف آگهی و معرفی کند و با توجه به پیشرفتی که تکنولوژی در تبلیغات همه اصناف دارد شاهد استفاده از بازاریابی پیامکی نیز برای ارسال متن تبلیغ تاکسی تلفنی در این حوزه کاری هستیم .

اگر شما هم قصد تبلیغات تاکسی تلفنی را به صورت پیامکی دارید باید از میان انبوهی از کلمات، بهترین روش های تبلیغاتی و بهترین نمونه متن ها را برای ارسال متن تبلیغ تاکسی تلفنی در نظر بگیرید تا نتیجه مطلوبی را از بازاریابی پیامکی بدست آورید.

در این مقاله به معرفی روش های مختلف برای تبلیغات تاکسی تلفنی و نمونه متن تبلیغ تاکسی سرویس برای ارسال متن تبلیغات تاکسی تلفنی میپردازیم در ادامه با ما همراه باشید تا از این نمونه متن برای کسب و کار خود در حوزه تاکسی سرویس استفاده کنید.

روش های تبلیغات تاکسی تلفنی

برای تبلیغات تاکسی تلفنی همانند سایر کسب و کارها روش های مختلفی وجود دارد که در اینجا به معرفی این روش ها برای تبلیغات در این حوزه کاری میپردازیم.

تبلیغات پیامکی

استفاده از سامانه پیامکی برای تبلیغات تاکسی تلفنی یکی از روش های تاثیر گذار است که با توجه به امکانات فروانی که پنل اس ام اس برای تبلیغات دارد می توانید به صورت هدفمند برای جامعه ی مشخص پیامک ارسال کنید و کسب درآمد از پنل اس ام اس داشته باشید.

به عنوان مثال با ارسال پیامک از روی نقشه می توانید با انتخاب منطقه مورد نظر از روی نقشه که در منطقه کسب و کار تاکسی تلفنی شماست به شماره های موجود در آن منطقه متن تبلیغات تاکسی تلفنی ارسال کنید و آنها با خدمات و ویژگی های کسب و کار خود آشنا کنید و آنان را به مشتری برای استفاده از سرویس ترغیب کنید.

از دیگر امکاناتی که می توانید برای ارسال متن تبلیغات تاکسی تلفنی در سامانه پیامکی به صورت هدفمند اقدام کنید شامل :

  • ارسال پیامک منطقه ای به شهر و استان
  • ارسال پیامک از روی کد پستی
  • ارسال پیامک بر اساس مشاغل
  • ارسال پیامک از طریق دکل BTS
  • ارسال پیامک از طریق دکل LBS
  • ارسال پیامک به صورت انبوه یا تکی
  • ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت
  • ارسال پیامک بر اساس پیش شماره
  • و…

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

این نوع از روش تبلیغاتی بیشتر در سطح اینترنت فعالیت دارد و یک روش عمده برای کسب درآمد و تبلیغات کسب و کارها می باشد این روش تبلیغاتی در حال تکامل و رشد می باشد و با تبلیغات در این شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، فیسبوک ، لینکدین و…موجب می شود تا سطح وسیعی از مخاطبان تبلیغات شما را مشاهده کنند.

تبلیغات چاپی

دوره اثرگذاری تبلیغات کاغذی که شامل  بروشور ،  تراکت ، بیلبورد ، مجله و روزنامه می باشد هیچ وقت تمام نمی شود و جذابیت های خود را دارد و از قدیمی ترین نوع تبلیغات می باشد که هنوز تاثیر بسیاری دارد و در صورت تبلیغ در مقیاس بیشتر بازخورد بیشتری دریافت خواهند کرد

تبلیغات رادیویی و تلویزیونی

این نوع روش تبلیغاتی با اینکه قدیمی است و هزینه زیادی در بردارد اما هنوز بسیار کاربردی است و بسته به نوع محصول تبلیغی اثرگذاری متفاوتی دارد مثلا شاید تبلیغ یک دستگاه ماشین جذابیتی برای تبلیغ تلویزیونی نداشته باشد اما تبلیغ یک خوراکی یا خدمات سرویس محور جذابیت خاصی دارد و بازار محصول را متحول می کند.

ویدئو یا تیزرهای تبلیغاتی

یکی از جدیدترین روش های تبلیغاتی ویدئو مارکتینگ می باشد که با تولید ویدئو و اشتراک گذاری در فضای اینترنت صورت میگیرد.

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی شامل تبلیغی می شود که صورت بنر یا پوستر در سطح بزرگراها ، خیابان یا کوچه نصب می شود این نوع تبلیغ برای اگاهی از برند بسیار کاربرید است و بیشتر کسب و کارهایی که برند شناخته شده ای هستند از این نوع تبلیغ استفاده میکنند و هزینه این نوع تبلیغ بستگی به محل نصب آن دارد.

نمونه متن تبلیغ تاکسی سرویس

در این قسمت از مقاله چند نمونه متن تبلیغ تاکسی سرویس را برای شما مطرح کردیم تا برای ارسال پیامک  این نمونه متن تبلیغات تاکسی تلفنی را در اختیار داشته باشید.

تاکسی تلفنی ویژه همشهریان (نام شهر)
ارائه انواع خدمات تاکسی تلفنی ویژه همشهریان (نام شهر)

اگر به تاکسی تلفنی نیاز دارید با ما تماس بگیرید
اگر در هر زمان به تاکسی تلفنی نیاز دارید ما در هر ساعتی ما پاسخگوی شما هستیم.

ارائه خدمات تاکسی تلفنی بصورت شبانه روزی در مشهد
اگر به دنبال دریافت خدمات تاکسی تلفنی شبانه روزی در مناطق مختلف مشهد هستید یا مناطقی مانند طرقبه ، شاندیز ، کوهسنگی و غیره هستید با ما تماس بگیرید. تلفن پذیرش سفارش … پاسخگویی شبانه روزی شماست حتی ایام تعطیل

ارائه خدمات تاکسی تلفنی بصورت حرفه ای
انجام کلیه خدمات تاکسی تلفنی بصورت حرفه ای در کلیه نقاط کشور در خدمت شماست

تاکسی تلفنی با تخفیف ویژه
ارائه تاکسی تلفنی با تخفیف های ویژه و باورنکردنی. برای ثبت سفارش همین الان با ما با شماره **** تماس بگیرید.

تاکسی سرویس میزبان با کمترین قیمت ممکن
برای سفر ارزان با ما تماس بگیرید

برای سفر به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن و قیمت رقابتی با ما تماس بگیرید

اجرای خدمات تاکسی تلفنی بصورت اقساط
جابجایی خود را در زمان کم و با قیمت نقد و اقساط با اطمینان به ما بسپارید

با تاکسی تلفنی به سرعت و راحتی به مقصد خود برسید. با قیمت مناسب و خدمات حرفه‌ای، سفری راحت و امن را تجربه کنید. شماره تماس : 021 -***

با تاکسی سرویس تلفنی، به راحتی و با قیمت مناسب به هر نقطه از شهر برسید. با خدمات حرفه‌ای و امنیت کامل، سفری راحت و بدون استرس را تجربه کنید.

نکات مربوط به نوشتن متن تبلیغات تاکسی تلفنی

در متن تبلیغات تاکسی تلفنی باید به نکاتی اشاره کنید تا موجب جذب مشتری جدید و ماندگار شدن آنها شود در اینجا برخی نکاتی که باید در نوشتن متن تبلیغات تاکسی سرویس رعایت کنید تا بهترین متن تبلیغات تاکسی تلفنی را ارائه دهید را برای شما مطرح میکنیم.

  • متن تبلیغات تاکسی تلفنی را باید جذاب شروع کنید
  • متن تبلیغات تاکسی تلفنی باید مفید و مختصر باشد و از ارسال متن های بیهوده و بی فایده خودداری کنید.
  • حس ضرورت و مهلت زمانی به مشتری بدهید یعنی با تعیین یک تاریخ اتمام بریا استفاده از تخفیف ویژه مشتری را ترغیب به استفاده از خدمات شما میکند.
  • در متن پیامک راه ارتباطی قرار دهید تا در صورت تماسل بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.
  • صمیمیت در ارتباط با مشتری در متن پیامک موجب پر رنگ تر شدن برند شما می شود.

دریافت پنل پیامک برای تاکسی تلفنی

با دریافت سرویس پنل پیامکی فرصتی دارید تا تبلیغات خود را با استفاده از امکانات و قابلیت هایی مانند ارسال پیامک منطقه ای به شهر و استان ، امکان گزارش گیری ، منشی پیامکی ، خرید خط اختصاصی ، ارسال پیامک دوره ای و…. که این پنل پیامکی دارد با هزینه مقرون در خرید پنل پیامکی بصورت ارزان و به صرفه جهت ارسال پیامک به صورت انبوه برای سطح گستره ای افراد معرفی کنید و بازخورد خوبی دریافت کنید.

برای دریافت پنل پیامک با ثبت نام در سامانه پیامکی شما می توانید از پنل کاربری خود ارسال پیامک برای تبلیغات تاکسی تلفنی را انجام دهید فقط قبل از ارسال متن تبلیغات تاکسی تلفنی باید در قیمت شارژ حساب پنل کاربری ، حساب خود را برای ارسال پیامک شارژ کنید تا ارسال پیامک برای شما مقدور باشد.

بعد از شارژ پنل پیامک با انتخاب شماره مورد نظر برای ارسال پیامک تبلیغات تاکسی تلفنی متن تبلیغات تاکسی تلفنی را مینویسید و با تنظیمات زمانبندی برای ارسال وارد مرحله بعد و با انتخاب امکان مورد نظر ارسال پیامک را انجام می دهید.

سخن پایانی

در این مقاله هر آنچه برای تبلیغات تاکسی تلفنی و نوشتن متن تبلیغات تاکسی تلفنی نیاز بود را برای شما مطرح کردیم تا در صورت داشت کسب و کاری در این حوزه بهترین روش تبلیغاتی و متن تبلیغات تاکسی تلفنی را انتخاب کنید و بازخورد خوبی دریافت کنید.

اگر شما هم قصد استفاده از روش تبلیغات پیامکی را دارید پنل پیامکی رایگان سیب اس ام اس با بهترین امکانات در ارسال متن تبلیغات تاکسی تلفنی و پشتيباني آنلاين و تلفنی 7 روز هفته ، 8 الی 23 همراه شما خواهد بود تا به موفقیت و رشد و افزایش درامد در کسب و کار خود دست یابید.

برای مشاوره و ارتباط با کارشناسان ما می توانید با شماره 02177943413  با ما ارتباط برقرار کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد شرکت کنندگان 62

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!