خبرنامه پیامکی چیست و چه مزایایی دارد ؟

فهرست مطالب

4.6
(22)

تلفن همراه وسیله همیشگی این روزهای مردم است و اکثریت افراد به حداقل یک گوشی همراه مجهز هستند. خبرنامه پیامکی وردپرس به وسیله شماره موبایل راحت ترین و بهترین وسیله برای برقراری ارتباط صاحبان کسب و کارها با کاربران است .
یکی از روش هایی که صاحبان کسب و کارها اینترنتی به ارتباط و تعامل با کاربران و مخاطبان می پردازند، خبرنامه پیامکی وردپرس است. در گذشته با ورود به سایت و وارد کردن ایمیل خبرهای آن وب سایت از طریق ایمیل برای شما ارسال می شد.
اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با وجود سامانه پیامکی و دریافت شماره در وب سایت در کمترین زمان خبرهای فروشگاه های اینترنتی برای شماره ی شما به عنوان خبرنامه پیامکی وردپرس برای شما پیامک خواهد شد.

خبر نامه پیامکی چیست و چگونه کار می کند ؟

خبرنامه پیامکی اصطلاحی معادل text message marketing است و به اطلاعیه ها و خبرهای پیام کوتاهی گفته می شود که برای ارتباط با مخاطب و کاربر هدف از طریق ارسال پیامک انجام می گیرد.
ارسال خبرنامه پیامکی وردپرس تنها با عضویت در خبرنامه پیامکی توسط کاربر ممکن می شود و خبرها و اطلاعیه ها به عنوان خبرنامه پیامکی وردپرس برای شما ارسال می گردد.
صاحبان کسب و کار اینترنتی برای حفظ ارتباط و تعامل با مشتری از خبرنامه پیامکی وردپرس استفاده می¬کنند. بازاریابی پیامکی تنها دارای محدودیت متن برای ارسال پیامک است که شامل نهایت تا 160 کاراکتر می باشد اما در مقابل مخاطب با سرعت و فوری پیامک را دریافت خواهد کرد.
فروشگاه های اینترنتی با خرید پنل اس ام اس و اتصال به سایت های وردپرسی به ارسال پیامک اطلاعیه ها و خبرنامه پیامکی وردپرس می پردازند. با استفاده از امکانات بسیاری که در پنل پیامکی وجود دراد در کمترین زمان ممکن برای مشتریان و مخاطبین به صورت انبوه و تکی خبرنامه پیامکی ارسال می کنند.

دریافت کد خبرنامه پیامکی برای سایت

برای دریافت کد خبرنامه پیامکی وردپرس برای سایت ها از پنل اس ام اس ، سامانه های پیامکی روال خود را دارند. برای دریافت کد خبرنامه پیامکی وردپرس در پنل پیامکی سیب اس ام اس ابتدا باید در این سامانه پیامکی ثبت نام کنید.
بعد از ثبت نام، نام کاربری و رمز عبوری برای شما ارسال می شود که می توانید با آن وارد پنل کاربری خود شوید و به ساخت دفترچه تلفن بپردازید سپس در منوی وب سرویس پیامکی و زیر منوی خبرنامه پیامکی را انتخاب کنید.
بعد از انتخاب دفترچه تلفنی که بعد از ثبت نام ساخته بودید و با کلیک بر روی گزینه دریافت کد جهت قرار دادن در سایت کد خبرنامه پیامکی سایت برای شما نمایش داده خواهد شد.

نمایش فرم خبرنامه پیامکی در سایت

پس از دریافت کد خبرنامه پیامکی از پنل کاربری خود در سایت سیب اس ام اس ، آن را در کد های صفحه ی وبسایت خود قرار دهید .
اگر از صفحه ساز المنتور استفاده می کنید کافیست یک ویجت المنتوری را به صفحه اضافه کرده و آن را در بخش محتوای HTML پیست کنید .
چنانچه سایت شما برنامه نویس اختصاصی داشته باشد ، کافیست تا در هرجایی از سند html سایت خود که میخواهید آن را قرار دهید .

مزایای استفاده از خبرنامه پیامکی وردپرس

استفاده از خبرنامه پیامکی وردپرس برای حفظ ارتباط و تعامل با مشتریان قدیم بسیار کاربردی است و مزایای بسیاری دارد که در اینجا برخی از مزایای داشتن خبرنامه پیامکی وردپرس را برای شما مطرح می کنیم.

  • نرخ بادهی پیامک بسیار بالاست
  • استفاده از خبرنامه پیامکی وردپرس ارزان و مقرون به صرفه است.
  • با همه دستگاه های موبایل سازگاری دارد
  • دسترسی سریع و راحتی به گسترده ای از مخاطبین دارد.
  • ارتباط با کاربران همیشه برقرار می باشد
  • پیام های خبرنامه پیامکی حدودا تا 98% بلافاصله خوانده می شود.
  • نام تجاری برند شما برجسته تر می شود.
  • کار اطلاع رسانی در زمان کمی انجام می گیرد.

امکانات سامانه پیامکی برای ارسال خبرنامه سایت

سامانه پیامکی سیب اس ام اس با قابلیت ها و امکانات بسیاری ارسال خبرنامه پیامکی وردپرس را برای شما راحت کرده است این امکانات شامل :

کلام آخر

افراد بسیاری با عضویت خبرنامه پیامکی می توانند بصورت مستمر از آخرین اخبار ، جشنواره ها و اطلاعات وبسایت شما با خبر باشند. کسب و کارهای دارای وب سایت برای اینکه از این امکان برخوردار باشند به راحتی با ثبت نام در سامانه پیامکی می توانند از امکان خبرنامه پیامکی وردپرس در سایت خود استفاده کنند.
اگر شما هم قصد دارید از افزونه خبرنامه پیامکی وردپرس در سایت خود استفاده کنید ما استفاده از سامانه پیامکی سیب اس ام اس با امکانات که در بالا به شما معرفی کردیم را پیشنهاد می کنیم.
برای ارتباط بیشتر با پشتیبانی آنلاین و پشتیبانی تلفنی با شماره های 02177943413 تماس بگیرید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد شرکت کنندگان 22

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!