راهنمای تصویری اتصال هلو به پنل پیامک و ارسال اس ام اس از آن [قدم به قدم]

پنل پیامک هلو

فهرست مطالب

4.6
(23)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید برای مشتریان خود گزارش های مالی ارسال کنید قطعا انجام این کار به صورت ارسال تکی با گوشی یا ارسال با ایمیل بسیار سخت است همچنین یادآوری بدهی و قسط برای مشتری به صورت شفاهی با شماره شخصی بسیار سخت و غیررسمی است.

اتصال پنل پیامک به هلو این کار را برای شما آسان کرده و می توانید با ارسال پیامک از نرم افزار هلو برای هر تعداد کاربر به صورت انبوه فاکتورها و اطلاعات مالی را پیامک کنید و این گزارشات را به مشتریان خود یادآوری کنید.

در این مقاله به بررسی اتصال پنل پیامک به هلو و کاربردها و مزایای ارسال پیامک با نرم افزار هلو میپردازیم با ما همراه باشید.

ارسال پیامک در هلو چه کاربردهایی دارد ؟

پنل اس ام اس نرم افزار هلو این قابلیت را برای شما فراهم می کند تا برای مشتریان خود گزارشات و اطلاعات مالی را که جنبه ی یادآوری دارد برای آنها پیامکی ارسال کنید. هلو که در حسابداری یک برنامه نرم افزاری است از طریق پنل اس ام اس در سامانه پیامکی و اتصال پنل پیامک به هلو بدون هیچ برنامه سخت افزاری یا مودم GSM تنها با داشتن اینترنت پیامک های شما را ارسال میکند.

در پنل اس ام اس با برخی قابلیت ها می توانید ارسال اس ام اس بدون اینترنت نیز داشته باشید.

در این قسمت برخی کاربردهایی که ارسال پیامک از نرم افزار هلو دارد را برای شما لیست میکنیم:

  • ارسال پیامک برای یادآوری تسویه حساب
  • ارسال پیامک تبریک تولد و مناسبتی به مشتریان
  • ارسال اس ام اس برای یادآوری قسط
  • ارسال sms برای سررسید چک
  • ارسال پیامک مانده حساب برای مشتریان
  • ارسال اس ام اس برای سررسید اقساط مشتری ها
  • ارسال پیامک تسویه فاکتورهای خرید و فروش
  • ارسال پیامک برای افراد بلک لیست

با اتصال پنل پیامک به هلو شما به این امکانات و امکانات بیشتری دسترسی خواهید داشت و با دقت برنامه ریزی این برنامه نرم افزاری می توانید ارتباط بهتر و آسانتری با مشتری ها داشته باشید.

نمونه متن های آماده برای ارسال از هلو

نوشتن یک متن تبلیغاتی اثرگذار و جذاب از اولین قدم های ارسال پیامک است که بتواند هدف شما را محقق کند و مشتری را ترغیب کند. در ادامه برخی از متن ها را مشاهده خواهید کرد.

حساب شما در حال پردازش است! ممکن است فرآیند واریز وجه به حساب شما تا 5 ساعت زمان ببرد. “نام شرکت/بانک/فروشگاه”.

بیمه “نوع بیمه “شما به پایان رسیده است. لطفا برای تغییر یا تمدید طرح بیمه با ما تماس بگیرید. “شماره تماس”

شما پرداخت آخرین قسط ماهانه را فراموش کرده اید. لطفا با ما تماس بگیرید”شماره تماس”. “نام بانک/فروشگاه”

قسط وام شما با تأخیر مواجه شده است. ما با  30٪ تخفیف در پرداخت تراز مالی به شما در بازپرداخت قسط کمک میکنیم لطفا با ما تماس بگیرید. “شماره تماس”

حساب فاکتور “شماره فاکتور”، مورخ “تاریخ” تا امروز پرداخت نشده است. لطفا فورا تماس بگیرید. “شماره تماس” . “نام بانک/شرکت/فروشگاه”

تولدت مبارک! با نشان دادن این پیامک به رستوران “نام رستوران” 20٪ از هزینه ناهار خود را تخفیف بگیرید! با احترام، “نام مدیر رستوران”

مشتری عزیز، شرکت آژانس هواپیمایی روگو سال نو را به شما تبریک میگوید و یک سفر هوایی رایگان به شما هدیه میدهد.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

چرا باید برای هلو از پنل سیب اس ام اس استفاده کنیم؟

با ارسال پیامک از نرم افزار هلو ارتباط آسانتر و موثرتری با مشتری برقرار میکنید و پنل اس ام اس سیب اس ام اس این امکان را برای شما فراهم میکنید تا با اتصال وب سرویس ارسال پیامک به هلو برای مشتری پیامک ارسال کنید و با استفاده از انواع امکانات پنل سیب اس ام اس مشتری را در جریان گزارشات و اطلاعات مالی قرار دهید و ارتباط خود را مشتری حفظ و بیشتر کنید.

ارسال از پترن در نرم افزار هلو

در ارسال پیامک از طریق پترن شما در پنل اس ام اس نرم افزار هلو متنی را به عنوان الگو برای ارسال پیامک از نرم افزار هلو تعیین میکنید.

با هر موضوع یادآوری قسط یا بدهی ،پرداخت قسط، فاکتورفروش و…. و با اتصال هلو به پنل اس ام اس پیامک های آماده شده برای مشتری با همان فرمت یا الگوی نوشته شده ثابت (پترن) برای مشتری ارسال میگردد و نیازی نیست برای هر مشتری فرستادن پیامک تبلیغاتی و یا یادآوری جدا ثبت شود.

نحوه اتصال هلو به پنل اس ام اس

برای اتصال پنل پیامک به هلو و ارسال پیامک از پنل اس ام اس نرم افزارهلو باید به اینترنت دسترسی داشته باشید تا بتوانید برای مخاطبین با سرعت بیشتری پیامک ارسال کنید.

برای اتصال هلو به پنل اس ام اس باید ابتدا وارد زیر منوی وب سرویس پیامک رایگان در پنل کاربری خود شوید در مرحله بعدی نام کاربری و رمز عبور را بنویسید و بعد از وارد کردن شماره گیرنده و شماره فرستنده که مختص به پنل اس ام اس نرم افزارهلو است می توانید پیامک را ارسال کنید.

اگر سامانه پیامکی سیب اس ام اس برای اتصال به نرم افزار هلو انتخاب کردید باید شماره های خطوط اختصاصی این سامانه را برای ارسال پیامک انتخاب کنید.

راه حل رفع نرم افزار هلو به پنل پیامکی وصل نمی شود !

در صورت مشکل در نرم افزار هلو به پنل اس ام اس هلو و ارسال پیامک از نرم افزار هلو می توانید پشتیبانی فنی تماس برقرار کنید تا برنامه anydesk را برای شما فعال کنند تا بتوانید از پنل اس ام اس نرم افزار هلو برای افراد مورد نظر پیامک ارسال کنید.

مزایای اتصال نرم‌افزار هلو به پنل اس ام اس سیب اس ام اس

اتصال پنل پیامک به هلو مزایای بسیاری دارد که در اینجا برخی از این مزایا را میگوییم.

  • اطلاع از وضعیت مالی
  • جلوگیری از برگشت خوردن چک
  • حساب ها به موقع تسویه می شوند
  • اقساط به موقع پرداخت می شوند
  • فاکتورهای کاغذی کمتر چاپ می شوند

سخن آخر

نرم افزار حسابداری هلو یکی از پرطرفدارترین نرم افزار مالی در بین مشاغل مختلف است  که قابلیت های بسیاری دارد و با امکان جدید در مدل فروشگاهی برای افراد غیر حسابدار هم کارآیی پیدا کرده است و همین موجب شد تا اتصال پنل پیامک به هلو علاوه بر گزارشات مالی موجب تبلیغات در فروش شود.

برای همین مورد بسیاری از کسب و کارها از برنامه نرم افزاری حسابداری هلو استفاده میکنند تا علاوه بر حسابداری بتوانند در زمینه فروش نیز ارسال پیامک از نرم افزار هلو داشته باشند.

ما برای ارسال پیامک از نرم افزار هلو برای گزارشات و اطلاعات مالی و تبلیغات فروش پنل پیامکی سیب اس ام اس را به شما پیشنهاد میدهیم این سامانه پیامکی با امکانات فراوانی اماده خدمت رسانی به شما در رسیدن به موفقیت می باشد .

برای ارتباط با پشتیبانان و دریافت اطلاعات بیشتر از سامانه پیامکی سیب اس ام اس با شماره 02177943413 تماس برقرار کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد شرکت کنندگان 23

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

5 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!