چگونه سایت یا اپلیکیشن خودمان را تبلیغ کنیم ؟

وب سایت و اپلیکیشن

فهرست مطالب

5
(51)

امروز با افزایش فعالیت ها و درگیری افراد در ساعات مختلف روز معمولا اکثر خریدها حتی خرید های جزئی و روزمره به صورت اینترنتی از سایت ها یا اپلیکشین های مختلف انجام میشود .

به طوری که حتی اکثر فروشگاه های موجود در سطح شهر و کشور اقدام به راه اندازی یک سایت یا اپلیکیشن کرده اند.

حال سوال اینجاست چطور با افزایش هر روزه ی سایت ها یا اپلیکشن های همکار میزان فروش خود را بالاتر ببریم.

در ادامه توضیحاتی در ارتباط با نحوه ی تبلیغات پیامکی و اطلاع رسانی و نحوه ی تبلیغ سایت با پیامک و تبلیغ اپلیکیشن با پیامک میپردازیم .

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

اطلاع رسانی سایت با پیامک

علاوه بر انجام تبلیغ سایت با پیامک و تبلیغ اپلیکیشن با پیامک میتوانیم استفاده های دیگر که در مرحله ی اول ضروری هست از سامانه پیامکی انجام دهیم .

برای مثال ارسال کد یکبار مصرف بابت ورود به سایت یا اپلیکشین که از ابتدایی ترین نیاز های ایجاد یک سایت یا اپلیکیشن قوی هستند .

البته استفاده های دیگری در زمینه ی اطلاع رسانی میتوانیم نام ببریم از قیبل ارسال پیامک ورود به سایت یا اپلیکشن ارسال پیامک تشکر پس از خرید ارسال پیامک پیگیری درخواست ها ؛ یا حتی ارسال پیامک مشاوره که جزو استفاده ها و امکانات سامانه های ارسال پیامک برای سایت ها و اپلیکیشن ها هستند .

تبلیغ سایت با پیامک

یکی از بهترین و به صرفه ترین های ارسال تبلیغات سایت ؛ تبلیغ سایت با پیامک است به این صورت که با هزینه ی اندک نسبت به تبلیغات های دیگر و ایجاد یک متن پیامک جذاب میتوانیم توجه افراد زیادی را به سایت خود جلب کنیم .

کافیست متنی در نظر بگیریم و در انتهای متن پیامک آدرس سایت و یا پیج اینستاگرام خود را قرار دهیم تا افراد با دریافت پیامک و تنها یک کلیک روی لینک در متن پیامک وارد سایت یا پیج فروشگاهی شما شوند .

تبلیغات پیامک سایت

این ارسال پیامک میتواند از ارسال به شماره های خودتان یا شماره های موجود در سامانه پیامکی باشد به این صورت که از طریق ارسال پیامک منطقه ای میتوانید ارسال تبلیغ سایت با پیامک موردنظرتان را به کل کشور یا شهر یا حتی منطقه ی مورد نظرخود انجام دهید .

فیلترهای دیگری که میتوانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی از سایت خود استفاده کنید مانند ارسال پیامک بر اساس نقشه و یا بر اساس پیش شماره و یا حتی بر اساس اس ام اس دکل های ایرانسل که در منطقه ی مورد نظرتان وجود دارد انجام میشود .

ارسال پیامک به تمامی شماره ها

قطعا برای ارسال پیامک اطلاع رسانی مانند کدتایید یا حتی ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت بازخورد بیشتر باید به سراغ خطوطی برویم که قابلیت ارسال SMS به بلک لیست و یا به عبارتی دیگر ارسال به تمامی شماره ها حتی شماره های که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند داشته باشد .

با استفاده از خطوطی که قابلیت ارسال پیامک به تمامی شماره ه ارا به شما می دهند میتوانید نسبت به سایر رقبای خود یک گام جلوتر باشید تمامی مراحل دریافت خطوط پیش فرض خدماتی با داشتن نماد اعتماد انجام میشود .

با ارسال پیامک تبلیغ وبسایت به مشتریان خود نزدیک شوید

این که مشتریان شما احساس کنند تنها یک خریدار نیست و حتی با توجه به اینکه شما یک فروشگاه اینترنتی هستید اما ارتباط نزدیکی بین شما برقرار است میتوانید یک عامل برای نگه داشتن و همیشگی کردن یک خریدار باشد .

ارسال پیامک دوره ای میتواند یکی از کمک کننده ها در این زمینه باشد به این صورت که با دریافت نام افراد میتوانید به تمامی مشتریان خود به صورت اختصاصی پیامک ارسال کنید .

نمونه پیامک تبلیغ سایت و اپلیکیشن

علی عزیز
با سپاس از همراهی دیرینه ی شما با سایت …
هم اکنون تمامی لباس های مردانه با 10 % تخفیف در سایت قابل مشاهده و خرید است .

از مسیرهای دیگر که امکان برقراری بیشتر با خریدار را برای یک سایت فراهم میکنید ارسال پیامک دوره ای و تبریک تولد خریدار یا مناسبت های موجود هست که باعث نزدیک تر شدن شما با خریدار میشود .

ما در سیب اس ام اس یک بانک اس ام اس مناسبتی تهیه نموده ایم که در آن مجموعه ای از متن پیامک های مناسبتی آماده را گردآوری کرده ایم . با ساتفاده از این پیامک های آماده می توانید ، تعامل خودتان را بامشتریان افزایش دهید .

تبلیغ اپلیکیشن با پیامک

ارسال پیامک اپلیکشین هم مانند ارسال پیامک با سایت پیگیری ها و مسیرهای منحصر به فرد خود را دارد به این صورت که تنها با ساده ترین روش میتوانید اپلیکیشن خود را به تمامی افراد معرفی کنید .

ابتدا متن پیامک مورد نظر خود را اماده میکنید و پس از مشخص کردن اینکه به چه افرادی قصد ارسال پیامک دارید میتوانید لینک اپلیکیشن خود در انتهای متن پیامک خود قرار دهید . ما در یک مقاله ای به صورت جداگانه نحوه قرار دادن لینک در متن پیامک را آموزش داده ایم .

به این صورت افراد با دریافت متن پیامک شما و دریافت یک کلیک روی لینک اپلیکیشنتان ؛ شروع به دانلود اپلیکشین شما میکنند که این کارشروع یک فرایند همکاری بین شما و خریداران است .

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد شرکت کنندگان 51

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

4 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!