8 دلیل برای آنکه چرا نباید از اس ام اس بمبر استفاده کنید ؟!

اس ام اس بمبر

فهرست مطالب

4.8
(52)

تا الان شده بخواهید برای شخصی به صورت فشرده و پشت سر هم پیامک ارسال کنید؟ یا همچین اتفاقی برای شما افتاده ؟ برنامه اندرویدی اس ام اس بمبر این قابلیت را دارد که شما به صورت رگباری و پشت سر هم برای فرد مورد نظر خود بدون وقفه پیامک ارسال کنید حتی تا 2 دقیقه بعد از قطع کردن ارسال پیامک، پیامک همچنان برای شخص مورد نظر ارسال می شود.

در این مقاله میخواهیم بمبر اس ام اس را بررسی کنیم و از مزایا و معایب ها و عدم استفاده اس ام اس بمبر در بازاریابی بیشتر صحبت کنیم.

اس ام اس بمبر

اس ام اس بمبر چیست ؟

امروزه هر فردی حداقل یک گوشی هوشمند دارد برای همین ارسال اس ام اس از سامانه پیامکی یکی از روش های مورد توجه برای بازاریابی است.

بمباران پیامکی یا اس ام اس بمبر هم روشی از بازاریابی پیامکی است که برخی کسب و کارهای بزرگ و کوچک و تازه تاسیس شده با استفاده از نرم افزاری اتوماتیک در گوشی اندروید یا iso dh سایت اس ام اس بمبر رایگان پیام متنی تبلیغاتی خود را در مدت زمان بسیار کمی به دست مخاطبین بسیاری می رساند به این صورت که نرم افزار بمبر اس ام اس یک پیام را چندین مرتبه کپی میکند و انها را برای یک مخاطب مشخص ارسال می کند..

سامانه پیامکی بهتر است یا اس ام اس بمبر

در این قسمت با مطرح کردن بخشی از مزایای سامانه پیامکی به وضوح برای شما روشن می شود که استفاده از کدام روش برای بازاریابی پیامکی در کسب و کارها بهتر است.👇

1- پیامک هایی که از برنامه اس ام اس بمبر ارسال می شوند چون با حجم بالایی در عرض چند دقیقه ارسال می شوند باعث ازار و کم توجهی افراد به پیامک ها می گردد وقتی شما با سامانه پیامکی ارسال پیامک داشته باشید چون با برنامه و زمانبندی خاصی انجام می گیرد موجب توجه و بازدهی بیشتری از جانب مخاطب می شود.

2- در سامانه پیامکی با ارسال پیامک به فرد می توانید پیگیری کنید و از وضعیت ارسال پیامک گزارش تحویل پیامک دریافت کنید درصورتی که اسمس بمبر این قابلیت را برای بررسی وضعیت ارسال پیامک ها ندارد.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

3- پیامک تبلیغاتی از پنل اس ام اس را می توانید به صورت انبوه و لحظه ای برای افراد در سطح گسترده تری ارسال کنید در صورتی که با اسمس بمبر شما پیام را برای فرد بصورت ممتد ارسال می کنید و موجب آزار و ناراحتی او می شود.

4- با استفاده از پنل اس ام اس رایگان می توانید یک ارتباط دو طرفه داشته باشید و علاوه بر ارسال پیام دریافت پیام را هم در کمترین زمان داشته باشید.

5- پیام هایی که از سامانه پیامکی ارسال می شود چون از شرکت ها و اپراتورهای معتبری ارسال می گردد قابل اعتمادتر از پیام هایی است که از برنامه نرم افزاری بمبر اس ام اس است که از گوگل دانلود و نصب می گردد و با از طریق سیم کارت ارسال میشود .

اس ام اس بمبر انلاین

6- در سامانه پیامکی شما به امکاناتی دسترسی دارید که می توانید سرعت و متن پیامک را از طریق وب سرویس پیامکی تنظیم کنید ، اما در برنامه اس ام اس بمبر به این امکانات دسترسی ندارید ! همچنین شیوه های مختلفی در سامانه پیامک برای ارسال پیامک فعال است که موجب بازدهی بیشتر از ارسال پیامک و کسب درامد از پنل اس ام اس می شود از جمله روش های ارسال انبوه :

7- ارسال پیامک در برنامه اس ام اس بمبر آنلاین، بصورت پیامک انبوه از سیم کارت شخصی ارسال میشود . با توجه به ممنوعیت ارسال پیامک از سیم کارت و یا مودم GSM ، بهتر است از سامانه های پیامکی ویژه همین کار استفاده کنید !

8- با این توصیف برای شما روشن است که استفاده از سامانه پیامکی بسیار بهتر از برنامه اس ام اس بمبر است و پنل پیامکی سیب اس ام اس بهترین خدمات را برای ارسال پیامک های تبلیغاتی برای شما ارائه می دهد.

اسمس بمبر

چرا نباید در بازاریابی از اس ام اس بمبر استفاده کرد؟

همانطور که گفتیم با برنامه اس ام اس بمبر آنلاین در کمتر از چند دقیقه می توانید 100 پیام را برای یک مخاطب ارسال کنید. حالا خودتان را در نظر بگیرید اگر در کمتر از چند دقیقه برای شما پیام های تبلیغاتی از یک کسب و کار با یک محتوا یا چند محتوا ارسال شود به آن توجه می کنید یا اینکه شما را عصبی می کند؟

بله استفاده از برنامه اس ام اس بمبر نه تنها در بازاریابی پیامکی تاثیر و بازخورد زیادی ندارد حتی موجب می شود فرد پیامک های تبلیغاتی را مسدود کند و هیچ پیام تبلیغاتی دریافت نکند یا اینکه حتی در مورد تبلیغی که برای او با استفاده از اس ام اس بمبر ارسال می شود به صورت منفی تاثیر بگذارد.

شما می توانید با ارسال پیامک های زماندار و یا پیامک های تدریجی و دوره ای ، مخاطبین خود را نسبت به برند خود وفادار سازید رد صورتی که با اسمس بمبر بدون هیچ برنماه ای بصورت پیوسته پیامک را در حجم زیاد برای یک فرد ارسال می کنید که رد بازاریابی کسب و کار شما تاثیر منفی خواهد گذاشت .

اگر استراتژی شما این است تا در بازه ی زمانی کوتاه و با بمباران تبلیغات ، اشخاص را نسبت به برند خود آگاه سازید باید تصمیم جدید بگیرید . مثلا :

  • ارسال پیامک تبریک تولد بصورت سالانه
  • تخفیف به محض اولین خرید یا صدمین خرید و …
  • اطلاع رسانی های فصلی و یا جشنواره ها

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

سخن اخر

حتما در بازاریابی پیامکی دقت کنید و بهترین روش را برای تبلیغات پیامکی خود استفاده کنید. سامانه پیامکی سیب اس ام اس بهترین ها را برای شما در نظر میگیرد تا پیامک های ارسالی تاثیرپذیری بیشتری داشته باشند و موجب رشد کسب و کار و افزایش درامد شما گردند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و پشتیبانی بیشتر از سامانه پیامکی سیب اس ام اس با شماره 02191012767 تماس بگیرید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد شرکت کنندگان 52

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

2 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!