تبلیغات مناسب برای کسب و کار جدید در سال 1403

تبلیغات کسب و کار های جدید

فهرست مطالب

4.5
(32)

تلاش برای گسترش کسب و کار و افزایش درآمد، پر اهمیت ترین مسئله برای صاحبان کسب و کار است که با انواع روش های تبلیغاتی آشنا هستند. ازجمله ارسال پیامک انبوه، سفارش تبلیغات در سایت های معتبر، سفارش تبلیغات در استوری های اینستاگرام ، متن تبلیغ در اینستاگرام و سایت های آگهی. در واقع روش های تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

انواع روش های تبلیغاتی

نحوه تبلیغات تاثیر بسزایی در رفتار مشتریان و میزان و نظر آن ها برای خرید محصولات و دریافت خدمات دارد. با نفوذ پلتفرم های آنلاین تحولی بزرگ در مارکتینگ ایجاد شده است که علاوه بر روش های سنتی، نسل جدیدی از تبلیغات به صورت آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) ایجاد شده است.

به همین دلیل می توان تبلیغات را به دوسته تقسیم بندی کرد: تبلیغات آنلاین و تبلیغات سنتی

با ما همراه باشید تا با انواع روش های سنتی و آنلاین تبلیغات مناسب برای کسب و کار های جدید آشنا شوید.

انواع روش های تبلیغاتی اینفوگرافی
اینفوگرافی انواع روش های تبلیغاتی

روش های تبلیغاتی آنلاین

راه‌اندازی یک وب‌سایت

اساس دیجیتال مارکتینگ موفق، داشتن یک وب سایت خوب و کاربردی مختص کسب و کار خودتان است. استفاده از این روش مزایای بسیار زیادی را دارد. از جمله: انتشار راحت محتوای مدنظر، معرفی کامل محصولات، پشتیبانی و پاسخگویی راحت به مشتریان، فروش سریعتر به مشتریان، تحلیل رفتار خرید کاربران، قرار دادن ویژگی مقایسه‌ی محصولات برای کاربران و…

فعالیت در شبکه‌های مجازی

می‌توانید از شبکه‌های مجازی موجود به ‌صورت مستقل و یا مرتبط با وب ‌سایت خود استفاده کنید. اولین و ارزان ترین و در دسترس ترین راه برای تبلیغات و معرفی کسب و کار جدید استفاده از صفحات مجازی پر کاربر است. چون به راحتی امکان بررسی راحت و سریع محتوا های انتشار شده را دارید و می توانید تاثیر آن را بر فروش خود مشاهده کنید.

طراحی پیج اینستاگرام

راه اندازی صفحه مجازی در اینستاگرام جهت نمایش کالاها و فروش به صورت مجازی و آنلاین یکی از روش های پر کاربرد تبلیغات مناسب برای کسب و کار جدید است، که با این روش، محصولات، تولیدات و کالاهای خود را به راحتی به نمایش گذاشته و سفارش های خرید و تولید محصول را از مشتریان دریافت می کنید.

البته شما می توانید با ارسال لینک اینستاگرام در متن پیامک کاربران بیشتری را به سمت اینستگرام یا هر فضای مجازی دیگر هدایت کنید در این صورت ارسال لینک در متن پیامک به نوعی بازاریابی پیامکی محسوب می گردد در کنار طراحی پیج کاری برای اینستاگرام کاربرید و مفید است.

ایجاد کانال تلگرام

با داشتن یک کانال تلگرامی همانند اینستاگرام برای به نمایش گذاشتن اجناس و تولیدات هم می توانید افراد را به کانال خود دعوت و مشتریان و سفارشات خود را افزایش دهید.

راه اندازی سایت فروش آنلاین

این راه هم یکی از روش های تبلیغات مناسب برای کسب و کار جدید است و همانند سایر روش هایی که تا الان گفته شده امکان نمایش نمونه کارها، طرح ها و محصولات و تولیدات به راحتی از این روش فراهم است. و شما میتوانید به راحتی از مشتریان سفارشات متعددی را دریافت کنید.

سئو

با داشتن سئو مناسب، می توانید باعث افزایش رتبه وب سایت خود در موتورهای جست و جو گر شوید. که باعث افزایش کاربران و افزایش بازدید و کلیک سایت و داشتن دیجیتال مارکتینگ موثر تر می شود.

استفاده از بازاریابی پیامکی

ارسال پیامک انبوه منطقه ای با استفاده از پنل ارسال پیامک انبوه در تبلیغات مناسب برای کسب و کار جدید به دو دلیل بسیار کاربردی و تاثیر گذار است.

الف) ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات مستقیم و هدفمند برای اطلاع رسانی افتتاحیه، فروش های فوق العاده، تغییر شغل، تغییر مکان و … در کسب و کار های جدید و قدیمی

ب) ارسال پیامک انبوه برای اطلاع رسانی و دعوت مشتریان به صفحات مجازی و خرید آنلاین

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

با استفاده از سامانه پیامکی سیب اس ام اس شما میتوانید به انواع دیتای ارسال اس ام اس منطقه ای ( شماره های شهر و استان، کدپستی، ارسال از نقشه و دسته بندی های مشاغل و اصناف) دسترسی داشته باشید و به راحتی کسب و کار خود را معرفی کنید.

ریپورتاژ

ریپورتاژ یا تبلیغات متنی در قالب مقاله، از دیگر روش های تبلیغات مناسب کسب و کارهای جدید است. در ریپورتاژ نویسی میبایست مقاله ای در زمینه کسب و کار خود تهیه کنید و در آن به معرفی کالا، محصولات و برند خود بپردازید.

تبلیغات درون برنامه ‌ای

تبلیغات درون برنامه ‌ای به این صورت است که یک ویدئوی تبلیغاتی کوتاه یا بنر تبلیغاتی آماده ای را با محتوای تبلیغاتی کسب وکارتان، درون برنامه ‌ها و اپلیکیشن ‌های مختلف؛ در حین استفاده از برنامه یا به‌صورت Push-Notification به نمایش بگذارید.

تبلیغات بنری

این روش نیز در وب سایت های مختلف قابل مشاهده است. به این صورت که در قسمت های مختلف سایت های پر بازدید به نمایش در آمده و با یک کلیک بر روی آن، کاربران را به لینک موردنظر شما راهنمایی می کند.

پرداخت به‌ازای کلیک یا (PPC)

این روش تبلیغات مناسب کسب و کارهای جدید، نوعی تبلیغات بنری به حساب می آید با این تفاوت که هزینه ‌ی انتشار تبلیغات به ‌ازای تعداد کلیکی که روی آن بنر صورت می‌گیرد، محاسبه می شود.

برگزاری مسابقات آنلاین

برگزاری مسابقه و فعالیت های آنلاین و گذاشتن استوری، یکی از موثرترین راه برای تبلیغات است. این روش را میتوانید در وب سایت و صفحات مجازی که در اختیار دارید به کار ببرید. و برای دریافت نتیجه بیشتر بنر تبلیغاتی برای مسابقه خود طرلحی و در پیج ها و سایت های پربازدید به نمایش بگذارید.

برگزاری دوره ‌های آموزشی

با استفاده از این دوره ها، شما می توانید علاوه بر افزایش آگاهی مخاطبین، آن ها را با کیفیت محصولاتی خود آشنا کنید که به دو روش نیز امکان پذیر است.
الف) برگزاری دوره
ب) اسپانسر شدن

آگهی‌های تبلیغات اینترنتی

این روش شامل: ریپورتاژ، تبلیغات کلیکی، اینفلوئنسر مارکتینگ(استفاده از بلاگرها)، بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات درون‌ برنامه ‌ای و تبلیغات در رسانه ‌های صوتی و تصویری آنلاین می ‌باشد.

سفارش تبلیغات و استفاده از دفاتر تبلیغاتی

از جمله فعالیت های این دفاتر طراحی گرافیکی، ایجاد تیزرها و کلیپ های تبلیغاتی برای قرار دادن تبلیغات شما در صفحات مجازی و سایت های پر بازدید به همراه انجام روش های سنتی تبلیغات (چاپ تراکت، بنر و پوستر) است.

ارسال تبلیغات با استفاده از اپلیکیشن های ویژه معرفی کسب و کار:

استفاده از برخی از اپلیکیشن های موجود و بسیار کاربردی که ویژه معرفی کسب و کارها از دیگر روش های تبلیغات مناسب برای کسب و کار جدید است. اپلیکیشن هایی از جمله: دیوار، با سلام، کسبینو، شیپور و ….

روش های سنتی تبلیغات

  • چاپ بنر
  • چاپ پوستر
  • چاپ تراکت
  • تبلیغات حضوری
  • تبلیغات تلفنی
  • تبلیغات پستی
  • تبلیغات در روزنامه و مجله
  • تبلیغات در رادیو و تلویزیون

در این مقاله سعی داشتیم روش های مختلف تبلیغات مناسب برای کسب و کارهای جدید را معرفی کنیم. از جمله راه های پرکاربرد مقرون به صرفه و دردسترس، استفاده از پنل پیامکی سیب اس ام اس و ارسال پیامک انبوه است، زیرا این روش را می توان در بسیاری از روش های معرفی شده به کارگرفت و لینک های صفحات مدنظر (اعم از سایت ها، صفحات مجازی، رپورتاژ و …) را به راحتی منتشر کرد.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد شرکت کنندگان 32

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

4 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!