تبلیغات کسب و کارهای خدماتی (راهنمای کامل) + 10 روش آنلاین و آفلاین

تبلیغات کسب و کار خدماتی

فهرست مطالب

4.8
(54)

خدمات همانند محصولات یک سری ویژگی هایی دارد که روند داد و ستد و مبادله را تحت تاثیر قرار می دهد. و در هر صنعت و حوزه ای از کسب و کار مانند زیبایی و خدماتی و… فعالیت داشته باشید تبلیغات نقش بسیار مهمی در معرفی و شناخت برند شما برای افراد مختلف دارد.

در این مقاله از سایت سیب اس ام اس می خواهیم توضیح دهیم که یک کسب و کار خدماتی چگونه می تواند تبلیغات کند و سامانه پیامکی ما چه کمکی به او می کند؟

روش های تبلیغات کارهای خدماتی

تبلیغات برای خدمات و کسب و کارها به آنها کمک می کند تا به اهداف بازاریابی متمرکز شوند و افراد بیشتری از خدمات و محصولات آنان بهره مند شوند تبلیغات کارهای خدماتی کمک می کند تا افرادی که متقاضی خدمات و محصولات شما هستند شما را بیابند و به مشتریان وفادار یا بلندمدت تبدیل شوند.

کسب و کارها و خدمات نیز روش های مختلفی برای تبلیغات دارند که در زیر بخشی از این روش ها را برای شما توضیح می دهیم.

تبلیغات کسب و کارهای خدماتی با روش آنلاین

1- تبلیغات از سامانه پیامکی

یکی از بهترین روش های تبلیغات کارهای خدماتی استفاده از سامانه پیامکی است که در این نوع تبلیغ کسب و کار برای مخاطبین اس ام اس ارسال می شود. با اس ام اس مارکتینگ کسب و کارهای خدماتی می توانند پیام های متنی را برای مشتریان وفادار و مشتریان احتمالی جهت افزایش تعامل و فروش ارسال کنند.

طبق تحقیقات و امار بدست آمده پیامک ها تا 98 درصد باز می شوند و از مزایای بارز تبلیغ کسب و کار خدماتی تحویل سریع پیامک به مخاطب است. از آنجاییکه امروزه افراد بسیاری موبایل همراه خود دارند به محض ارسال پیام مخاطب اس ام اس را باز میکند و میبیند و 90درصد پیام ها در دقایق اولیه خوانده میشود.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

نمونه متن پیامک تبلیغاتی کارهای خدماتی

در متن تبلیغ کسب و کار خدماتی به صورت پیامکی در ابتدای پیام نام خدمات و کسب و کار آورده می شود برای همین مخاطب متوجه می شود از سمت چه خدمت یا شرکتی اس ام اس دریافت کرده است و پیامک حاوی پیشنهادات متقاعد کننده ای است که در انتهای پیام تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار مخاطب را دعوت به استفاده از خدمات میکند.

در این قسمت نمونه متن های تبلیغاتی که برای انواع کارهای خدماتی ارائه می شود را برای شما آورده ایم.

خدمات تعمیرات با قیمت همکار
ارائه دهنده خدمات خدمات تعمیرات با قیمت همکار ویژه همکاران

آیا کارکنان و کارگران محل کار خود را بیمه کرده‌اید؟ با بیمه…امنیت را در محیط کار خود حکم‌فرما کنید!
شماره تماس…

خدمات تعمیرات ویژه همشهریان تهرانی
ارائه انواع خدمات خدمات تعمیرات ویژه همشهریان تهرانی

نظافت آپارتمان ها و مجتمع ها با کمترین قیمت ممکن
کلیه کارهای نظافت آپارتمان ها و مجتمع ها را با کمترین قیمت ممکن از ما بخواهید

قبل از دریافت خدمت خدمات تعمیرات مشاوره رایگان کنید
ما منتظر مشاوره رایگان به شما در زمینه خدمات تعمیرات هستیم. تا بتوانیم بهترین خدمات خدمات تعمیرات را به شما ارائه دهیم.

خدمات ساختمانی بصورت اقساط
کلیه خدمات خدمات ساختمانی در کلیه نقاط کشور با امکان پرداخت در چند مرحله و بصورت اقساط

دلت یه تنوع می‌خواد؟
می‌خوای از خونه تو رنگ کنی یا تغیر دکوراسیون بدی؟
طراحی دکوراسیون امیر
فقط تا 3 روز ؛ شماره تماس : ……

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

2- تبلیغ کسب وکار خدماتی از اینستاگرام

از دیگر روش های تبلیغات کارهای خدماتی تبلیغات در اینستاگرام است که به دلیل داشتن کاربرهای فعال که حدود 18 تا 34 ساله و جوان در سراسر جهان هستند پلتفرم مناسبی برای تبلیغ کسب و کار خدماتی است.

3- تبلیغات کارهای خدماتی از طریق ایمیل

یکی دیگر از انواع تبلیغات کارهای خدماتی ایمیل مارکتینگ می باشد. با استفاده از این روش می توانید پیام های تبلیغ کسب و کار خدماتی را برای دسته بیشتری از افراد که مخاطبان هدف شما هستند ارسال کنید.

4- تبلیغات بنری

یکی دیگر از روش های تبلیغات کارهای خدماتی تبلیغات بنری است که می توانید بنری مرتبط با خدماتو محصول طراحی و در حاشیه سایت هایی که بازدید زیادی دارند قرار دهید.

5- تبلیغ با استفاده از گوگل ادز

استفاده از گوگل ادز از روش های تبلیغات کارهای خدماتی که به صورت اینترنتی انجام می شود. امروزه هر سوالی در گوگل پاسخی دارد و شما می توانید این تبلغیات را در گوگل انجام دهید. در این روش تبلیغاتی گوگل با قرار دادن سایت شما در رتبه اول و با هر کلیک بر روی اگهی باید هزینه ای را به گوگل پرداخت کنید.

6- رپورتاژ آگهی

در این روش از تبلیغ کسب و کار خدماتی شما با جمع اوری اطلاعات با ارزشی از محصولات و خدمات خود با عنوان مقاله ای که در اخر مقاله با دعوت برای اقدام و خرید به پایان می رسد به تبلیغ کسب و کار خدماتی به صورت رپورتاژ اگهی پرداخته اید.

تبلیغات کسب و کارهای خدماتی با روش آفلاین (بدون اینترنت)

7- رادیو

یکی از راه ای تبلیغات به صورت افلاین رادیو است این روش هنوز مخاطبا خاص خود را دارد و هر روز افرادی زیادی به صورت ناخوداگاه در پشت ترافیک یا در تاکسی به رادیو گوش می دهند و برای همین ممکن است برای شما موثر باشد.

8- تبلیغات کارهای خدماتی با تلویزیون

این روش تبلیغات به دلیل داشتن هزینه زیاد برای کارهای خدماتی کوچک توصیه نمی شود و به دلیل اگهی های مصنوعی و به دور از تصور مردم بیشتر بریا معرفی و شناخت برند خدامت شما موثر است.

9- بیلبورد

تبلیغ کسب و کار خدماتی در سطح شهر بر روی بیلبورد یکی دیگر از انواع بازاریابی کارهای خدماتی است و این روش از تبلیغ کسب و کار خدماتی در مکان های پرتردد و ترافیکی ذهن و چشم افراد بسیاری را درگیر میکند.

10- تبلیغ کسب و کار خدماتی از اتوبوس و مترو

مسیر مترو و اتوبوس به دلیل اینکه از مکان های پرتردد شهر هستند و افراد بسیاری در روز از آنجا عبور میکنند تبلیغات در مترو می تواند بر روی تابلوهایی که در ایستگاه ها قرار دارند انجام شود و تبیلغات بر روی اتوبوس و گردش در سطح شهر افراد بسیاری را با خدمات و محصولات شما اشنا می کند اگر هر کدام از این روش ها به صورت خلاقانه انجام بگیرد بازدهی بسیار خوبی دارد.

تبلیغات کارهای خدماتی چه تفاوتی با کسب و کار های اینترنتی دارد؟

تفاوت تبلیغات کارهای خدماتی با کسب و کارهای اینترنتی شامل :  نوع ارتباط با مشتری و تعاملی که خدمات دهنده یا فروشنده با مشتری پیدا میکند در کارهای خدماتی و کسب و کار اینترنتی متفاوت است.
در فضای اینترنت اطلاع رسانی و آگاهی که به مخاطبین می توانید انتقال دهید بسیار زمان کمتری نسبت به تبلیغات کارهای خدماتی خواهد داشت. تبلیغات در کسب و کارهای اینترنتی بدون نیاز به حضور مخاطب در شرایط های مختلف انجام می گیرد.

در هر دو کسب و کار اینترنتی و غیر اینترنتی می توانید با برخی قابلیت های سامانه پیامکی ارسال پیامک انبوه هم داشته باشید.

سخن اخر

در مقاله به بررسی روش های مختلف در تبلیغات کارهای خدماتی پرداختیم از روش های آفلاین گرفته تا روشهای آنلاین تا بتوانید در تبلیغ کسب و کار خدماتی خود که بهترین روش تبلیغاتی که تبلیغ با سامانه ارسال پیامک بود را برای شما توضیح داده ایم تا برای تبلیغات کارهای خدماتی خود بهترین پنل پیامکی که سیب اس ام اس است را برای تبلیغات کارهای خدماتی خود انتخاب کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد شرکت کنندگان 54

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

4 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!