پنل اس ام اس تبریز

پنل اس اس ام اس تبریز

فهرست مطالب

4.5
(48)

تبریز یکی از شهرهای مهم و ویژه از نظر فرهنگ، هنر و تاریخ کشور عزیزمان است و از نظر صنعت و اقتصاد یکی از قطب های اصلی ایران است. این شهر نماد ایستادگی و ایثار و مقاوت است و مردمان این شهر نقش به سزایی در گسترش فرهنگ و هنر این مرز و بوم داشتند و خواهند داشت.

صنایعی مثل: قالی بافی، کفاشی، شیرینی پزی و صنایع سنگینی از جمله: صنعت ماشین سازی، خودرو، پالایش و پتروشیمی، سیمان، نساجی و داروسازی در این شهر فعال اند.

طبعا صاحبان این صنایع به دنبال راه های مناسبی برای تبلیغات و اطلاع رسانی انبوه هستند که ویژگی های پنل اس ام اس تبریز این امکان را در اختیارشان قرار می دهد.

از لحاظ آماری بیش از 3,724,620 نفر در  استان آذربایجان شرقی سکونت دارند که با توجه به سرشماری انجام شده در سال 1390 بالای 1 میلیون نفر از این تعداد ساکن تبریز هستند.

مطمئنا تاکنون به دنبال راه های کم هزینه و سریع برای پیشرفت کسب و کار و افزایش مشتریان خود بوده اید. خب چه عالی!!!

اگر شما هم قصد ارسال پیامک انبوه در تبریز و شهرهای استان اذربایجان شرقی را دارید امکانات پنل اس ام اس مانند ارسال پیامک بر اساس شهر و استان ، کد پستی ، پیش شماره ، از روی نقشه و… به شما کمک می کند تا به صورت هدفمند ارسال پیامک داشته باشید و نتیجه مطلوبی دریافت کنید.

قابلیت ارسال پیامک انبوه در سیب اس ام اس این امکان رو به شما می دهد که در کمترین زمان ممکن و با هزینه بسیار بسیار کمتری از سایر روش های تبلیغاتی، تبلیغاتِ خیلی گسترده ای رو در تبریز انجام دهید و از نتایج رضایت بخشی برخوردار شوید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

اگر قصد استفاده از پنل اس ام اس تبریز را دارید و پیدا کردن شماره های ساکنین این شهر برای شما دشوار است ؛ با استفاده از ارسال پیامک منطقه ای می توانید خیلی سریع و راحت به دیتای وسیعی از شماره های استان آذربایجان شرقی و سایر استان های کشور عزیزمان دست پیدا کنید و ارسال پیامک تبلیغاتی خودتان را با تفکیکات دلخواه انجام دهید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در تبریز

برای آنکه بتوانید پیام تبلیغاتی خود را با ورود به سامانه سیب تبریز به مردم شهر تبریز ارسال کنید میتوانید با استفاده از پنل اس ام اس تبریز و روش ارسال اس ام اس منطقه ای ارسال داشته باشید .

برای این کار 3 مرحله پیش رو دارید که به ترتیب عبارت است از :

  1. ثبت نام در سامانه پیامکی رایگان سیب اس ام اس
  2. تکمیل ثبت نام، احراز هویت و خرید شارژ
  3. ارسال پیامک انبوه به منطقه موردنظر

انواع روش ارسال پیامک انبوه در تبریز

شما می توانید بر اساس تفکیکات زیر از پنل اس ام اس تبریز استفاده کنید:

  • ارسال بر اساس استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز به همراه پیش شماره
  • ارسال بر اساس کدپستی مناطق تبریز و سایر شهرها به همراه پیش شماره
  • ارسال پیامک از روی نقشه به تبریز و سایر کلان شهر ها
  • ارسال به مشاغل و اصناف شهر تبریز

ارسال مشاغل و اصناف هم امکان دیگه ای برای ارسال منطقه ای اس ام اس در تبریز هست که میتوانید با توجه به  فیلترهایی که در ارسال منطقه ای به شما معرفی شد، به دسته بندی های متفاوت مشاغل تبریز هم ارسال هدفمند داشته باشید.

امکانات پنل پیامکی در تبریز

ارسال منطقه ای و مشاغل و اصناف که تا این جا خدمت شما معرفی شد، تنها بخشی از امکانات سامانه ارسال پیامک انبوه سیب اس ام اس هستند؛ شما علاوه بر این دو ارسال به انواع مختلفی از ارسال های هوشمند دسترسی پیدا خواهید کرد تا بتوانید با توجه به نحوه مدیریت و پیشرفت کسب و کار خود ارسال های متفاوتی را نیز انجام دهید.

لطفا منوی ارسال های پیشرفته سامانه سیب اس ام اس را مشاهده بفرمایید. با به کارگیری این ارسال ها میتوانید ارسال های خود به روش های مختلف اختصاصی کنید. به این صورت که:
مثلا می توانید از ارسال دوره ای و ارسال خیلی هوشمند برای دفاتر بیمه، فروشگاه ها و … جهت یادآوری و اطلاع رسانی سررسید اقساط به مخاطبین خود و تبریکات تولد استفاده کنید.

فقط کافیست یک بار ارسال را با درنظر گرفتن تعداد تکرار ارسال (یادآوری در تاریخ موردنظر به صورت هفتگی، ارسال پیامک ماهانه، سالانه) ثبت کنید، تا در تاریخ های مشخص شده، بدون مراجعه مجدد شما به پنل پیامکیتان به صورت خودکار انجام بگیرند.

 یا اگر قصد ارسال یک متن ثابت با اسامی متغییر را دارید، به جای اینکه برای هر مخاطب ارسال جداگانه ای ثبت کنید، می توانید با بارگذاری فایل اکسل شماره ها به همراه نام و یا ثبت شماره های مخاطبین به همراه نامشان در دفترچه تلفن پنل پیامکی، از ارسال اختصاصی با جایگذاری خودکار نام در متن موردنظر استفاده کنید.

گاهی اوقات ممکن است بخواهید همزمان متن های متفاوتی را برای شماره های مختلف ارسال کنید به این صورت که برای هر شماره یک متن متفاوتی داشته باشید.

مثلا بخواهید برای مشتریان vip  خود تخفیفات ویژه ای در نظر بگیرید و هر مخاطب هم درصد تخفیف متفاوتی داشته باشد، ارسال متناظر این امکان را به راحتی در اختیار شما می گذارد تا متن مختص همان مخاطب ارسال شود.

با توجه به کسب و کارهای ویژه ای که در تبریز واقع هستند؛ اعم از کارخانه جات و کارگاه های فرش بافی، کفش، ساخت ماشین آلات و پخت و ارائه انواع شیرینی ها و سوغات ویژه و سایر صنایع؛

مطمئنا برای گسترش فروش خود در سراسر کشور و صادرات به سایر کشورها  نیازمند یک پنل پیامکی کامل و پیشرفته هستید تا بتوانید در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن با ارسال متن تبلیغ کفش و سایر صنایع در این استان به راحتی اطلاع رسانی ها و تبلیغات خود را انجام دهید.

تیم پشتیبانی سامانه سیب اس ام اس شما را در این روند همراهی می کند تا همواره از نتایج بسیار خوبی برخوردار شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر در ارتباط باشید.
021-77943413

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد شرکت کنندگان 48

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

2 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!