ارسال پیامک به گیلان ؛ تبلیغات پیامکی در گیلان

تبلیغات گیلان

فهرست مطالب

5
(38)

با ثبت نام در پنل اس ام اس گیلان می توانید از امکانات بسیاری که در این پنل پیامکی وجود دارد به صورت هدفمند به تبلیغات پیامکی در گیلان بپردازید.

در صورتی که قصد ارسال پیامک انبوه به گیلان را دارید این مقاله راهنمای مسیر شما خواهد بود. با ما همراه باشید تا با پنل پیامکی سیب اس ام اس جهت ارسال پیامک به گیلان آشنا شوید.

ارسال پیامک به گیلان:

استای گیلان دارای بیش از دو میلیون و پانصد هزار نفر (2500000) جمعیت، دهمین استان پر جمعیت کشور عزیزمان با قدمت 3000 ساله است. اقتصاد این استان بر پایه دامداری، کشاورزی، پرورش زنبورعسل و کرم ابریشم و صید ماهی استوار است.

برنج، چای، زیتون از مهم ترین محصولات کشاورزی این استان به شمار می روند. صادرات این محصولات و خرید فروش محصولاتی مثل ماهی، عسل و گارگاه های کلوچه پزی و شیرینی های سنتی و … از جمله کسب و کارهای متداول در این استان هستند. چادرشب بافی، حصیر بافی و قلاب بافی نیز از جمله صنایع دستی پر فروش این استان اند.

سواحل دریای خزر ، قلعه رودخان، آبشارهای لاهیجان و لاتون ، مرداب انزلی و وجود عمارت های زیبا، روستای زیبای ماسوله و … سالانه گردشگرهای زیادی را مهمان این استان می کنند و در رونق اقتصاد گیلان نقش بسزایی دارند.

با توجه به کسب کارهای بسیار متنوع در این استان ،تبلیغات در گیلان با پنل اس ام اس جهت گسترش کسب و کار اهمیت و کاربرد بالایی دارد. و افراد زیادی برای ارسال پیامک های تبلیغاتی و افزایش مشتریان و مخاطبین خود به صورت منطقه ای و گروهی اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی گیلان داشته اند.

همچنین تبلیغات در سایر استان ها مانند تبلیغات در مازندران با سامانه پیامکی مازندران برای کسب و کارهایی که در استان مازندران هستند بسیار کاربردی و بازدهی بالایی دارد.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

لیست شماره موبایل گیلان

ثبت بیش از یک میلیون پانصد (1,500,000) شماره همراه اول و نهصد هزار (900,000) شماره ایرانسل در سامانه پیامکی سیب اس ام اس جهت ارسال به شهر هایی از جمله: رشت، فومن، بندر انزلی، لاهیجان ، رودسر، ماسال و کلیه شهرهای این استان؛ این امکان را به صاحبان کسب و کار جهت تبلیغات در گیلان می دهد تا  با اطمینان کامل، از بازاریابی پیامکی استفاده کنند.

ارسال تبلیغات به گیلان با فیلترهای ارسال منطقه ای:

  1. ارسال با انتخاب استان به همراه پیش شماره 0911 و … : برای ارسال به کل یا بخشی از استان گیلان
  2. ارسال با انتخاب شهر به همراه پیش شماره 0911 و … : برای ارسال پیامک منطقه ای به همه ی شهرهای استان گیلان از جمله: رشت، تاش، لاهیجان، ماسال، فومن، بندر انزلی و ….
  3. ارسال با انتخاب شهر به همراه پیش شماره 0911 و … : برای ارسال به بخش مورد هدف در شهر موردنظر
  4. ارسال با انتخاب منطقه از روی نقشه : برای انتخاب منطقه مورد هدف و ارسال پیامک از روی نقشه در شهر موردنظر
  5. ارسال پیامک مشاغل با امکان انتخاب جامعه شغلی مورد هدف با تفکیک استان : برای ارسال به جامعه شغلی که مورد نیاز هستند
  6. ارسال به محدوده مورد نظر به دیتاهای ثبت شده در آنتن bts اپراتور ایرانسل : این ارسال به شماره های ایرانسلی که طی دو هفته اخیر از محدوده انتخابی کاربران برای ارسال، تردد داشته اند و از دکل آن مناطق آنتن دریافت کرده اند، ارسال پیامک انبوه ایرانسل انجام پذیر است.

موارد استفاده از پنل پیامکی در گیلان:

  • ارسال پیامک بازاریابی توسط فروشگاه های عمده پوشاک یا واردکنندگان پوشاک به بوتیک ها
  • ارسال پیامک بازاریابی شالی کوبی ها و باغداران زیتون به رستوران ها و آشپزخانه ها و سلف های شرکت ها ، ادارات و بیمارستان ها
  • ارسال پیامک های حاوی ارائه تخفیفات مناسبتی در مراکز تفریحی و توریستی
  • ارسال نمونه متن افتتاحیه هایپرمارکت ها یا سایر مراکز خرید جهت جذب مشتری در مناطق و محله های مختلف شهر ها
  • ارسال پیامک های ارائه تخفیفات ویژه برای جذب توریست توسط هتل ها به سراسر کشور و مشتریانی که قبلا هم در این مکان ها اقامت داشته اند
  • ارسال پیامک به گیلان و سایر استان ها ویژه جذب مخاطب برای تور های یک روزه یا کوتاه مدت و معرفی بوم گردی ها
  • و ….

علاوه بر ارسال های منطقه ای ، پنل اس ام اس گیلان کاربردهای دیگری را هم داراست که برای صاحبان کسب و کار در این استان جهت ارسال انواع پیامک های اطلاع رسانی مورد استفاده قرار میگیرد همچنین پنل اس ام اس گلستان ، پنل اس ام اس قم نیز از کاربردهای متنوع پنل پیامکی می تواند برای تبلیغات برخوردار هستند.

  • ارسال دوره ای پیامک های اطلاع رسانی یادآوری پرداخت اقساط در شعبات بانک ها و دفاتر بیمه و …
  • ارسال دوره ای و خودکار تبریکات تولد در شرکت ها و ادارات به کارمندان و در فروشگاه ها و سایر مراکز به مشتریان vip
  • ارسال اختصاصی با قرارگیری خودکار نام پیامک ها جهت اطلاع رسانی های گروهی جلسات در ادارات و شرکت ها
  • ارسال متناظر پیامک برای ارسال همزمان به صورت اختصاصی ( هر مخاطب دارای متن مختص به خود باشد)
  • ارسال خیلی هوشمند ارسال همزمان پیامک به صورت اختصاصی با امکان انتخاب پارامترهای متغییر دلخواه در متن های ارسال مختص به مخاطبین

تبلیغات در گیلان

در ارسال تبلیغات به گیلان با پنل پیامکی سیب اس ام اس امکانات ویژه ای از جمله امکان ارسال پیامک به شماره های مسدود با خط خدماتی 9999 و 9000 ، امکان برگذاری نظرسنجی و مسابقات پیامکی ، امکان فعالسازی منشی پیامکی و ارسال جواب پیامک و …. در اختیار شما کاربران عزیز قرار می گیرد تا در صورت نیاز به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن امکان استفاده را داشته باشید.

تیم پشتیبانی سامانه سیب اس ام اس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر به صورت پاسخگوی تلفنی و از 8 صبح تا 23 شب از طریق چت آنلاین آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.
 شما عزیزان میتوانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.
021-77943413

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد شرکت کنندگان 38

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

4 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!