4.5
(48)

پنل پیامک مخابرات | خرید سامانه پیامکی مخابرات (پنل مخابرات)

پنل پیامک مخابراتی نامی است که بر روی سامانه های پیامکی ای که با مخابرات و اپراتورهای مخابراتی همکاری می کنند گذاشته است. برخی تصور می کنند که سازمان مخابرات این پنل ها را ارائه م یدهد، اما افراد حقیقی و حقوقی بطور مستقیم نمی توانند از مخابرات، سامانه پیامکی دریافت کنند و باید ازطریق نماینده های آن ها اقدام به ارسال پیامک از مخابرات نمایند. اگر شماهم قصد ارسال پیامک از مخابرات برای تبلیغات، بازاریابی و یا اطلاع رسانی را دارید، از طریق فرم زیر مراحل ثبت درخواست پنل اس ام اس مخابرات را انجام دهید.

قبلا عضو شدم

برای پاسخ به این سوال میبایست اول بررسی کنیم ببینیم اصلا ارسال پیامک انبوه از طریق مخابرت انجام می شود یا نه؟ آیا مخابرات همچین دسترسی را به متقاضیان این سرویس ها ارائه میکند؟

باید گفت که پیامک هایی که به صورت روزانه دریافت می کنیم از پنل پیامکی مخابرات ارسال نمی شوند و در واقع اپراتور های همراه اول، ایرانسل و … که تحت نظارت شرکت مخابرات اند، ارسال کننده این پیامک های انبوه هستند ؛ و پنل پیامکی را در اختیار متقاضیان این سرویس ها قرار می دهند.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

نحوه دریافت پنل پیامکی مخابرات

امکان خرید پنل پیامکی مخابرات و  ارسال انبوه با این پنل فراهمه ولی دارای شرایط و قواعد خاصی به همراه محدودیت های متعددی برای ارسال پیامک انبوه است.

متاسفانه به دلیل وجود سامانه های پیامکی متعدد و افزایش شیوه های مختلف کلاه برداری ، افراد نمی توانند به راحتی سامانه پیامکی مناسب را انتخاب و یا به سایت های مختلف اعتماد کنند .

چون همه ی سامانه های پیامکی تحت نظارت اپراتورهای اصلی ( همراه اول، ایرانسل و … ) هستند، تصور دارند که خود مخابرات نیز باید پنل پیامکی ارائه کند .

در تصور این افراد، هرچیزی را می توان به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کرد و سامانه های ارسال انبوه پیامک واسطه هستند و مورد اطمینان این اشخاص نمی باشند.

بسیاری نیز  فکر می‌کنند مخابرات منشا اصلی ارائه خدمات سامانه های پیامکی است تا با اطمینان کامل هزینه ارسال پیامک را پرداخت کنند و اقدام به ارسال پیامک داشته باشند.

مقایسه

محدودیت های پنل پیامکی مخابرات

1 – عدم دسترسی حضوری یا دسترسی فیزیکی به پنل مخابرات

خب شما نمی تونین مستقیم به مخابرات شهرتون مراجعه کنین و درخواست دریافت پنل پیامکی مخابرات را داشته باشین.

علاوه بر این امکان دسترسی به پنل پیامکی مخابرات هم برای متقاضیان فراهم نیست.

2 – عدم امکان ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل پیامکی مخابرات

دسترسی برای ارسال به شماره های مشترکین اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و … توسط مخابرات ارائه نمی شود.

مخابرات هم هیج سفارشی برای ارسال پیامک تبلیغاتی نمی پذیرد.

3 – عدم ارائه خدمات به اشخاص حقیقی

اپراتورهای اصلی پیامکی فقط با شرکت ها و ادارات بزرگ ( افراد حقوقی ) برای خرید تعداد قابل توجهی اعتبار ارسال پیامک ( شارژ) آن هم به صورت رسمی و با امضای قرارداد، همکاری دارند.

البته آن هم به منظور ایجاد بستر مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی است تا آن شرکت ها بتوانند این خدمات را در اختیار اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی که قصد راه اندازی نرم افزار پنل پیامکی را ندارند، قرار دهند.

اپراتورهای ایرانسل و همراه اول هیچ گونه همکاری  با افراد و شرکت‌های خصوصی برای ارسال پیامک انبوه ندارند به همین دلیل ما شاهد خطوط اختصاصی پیامک و اپراتور های متعدد برای ارسال پیامک هستیم که هر کدام از این اپراتورها دارای سرشماره های خاصی برای ارسال پیامک هستند ( 2000، 3000، 5000، 9000 و 9999 ).

4 – محاسبه قیمت و تعرفه پیامک را براساس میزان خرید شارژ

شرکت‌های ارائه دهنده سامانه پیامکی مثل سامانه پیامکی سیب اس ام اس با اپراتورهای پیامکی مخابرات قرار داد خرید پنل اس ام اس و خرید شارژ با مبالغ بالا را دارند و در نتیجه پیامک ها را با تعرفه مناسب‌تری در اختیار متقاضیان ارسال پیامک قرار می دهند.

بنابراین برای افرادی که میزان ارسال پیامکشان در سال حداکثر به تعداد 300 هزار پیامک میرسد استفاده از سامانه پیامکی مناسب است و صرفه افتصادی دارد.

5 – عدم ارائه پنل نمایندگی از مخابرات

هیچ‌ نمایندگی برای سامانه های پیامکی از طرف مخابرات در اختیار افراد قرار نمی گیرد، چون سامانه پیامکی به خودی خود یک منبع ارائه خدمات پیامکی است که به وسیله آن امکان دسترسی به امکانات پنل پیامکی و فروش پیامک هم دارید.

حالا که امکان خرید پنل پیامکی مخابرات تقریبا غیر ممکن است میبایست به دنبال راه حل جایگزین یعنی استفاده از سامانه ارسال پیامک انبوه سیب اس ام اس باشیم.

مزایای استفاده از سامانه ارسال پیامک سیب اس ام اس به جای خرید پنل پیامکی مخابرات:

  1. ارائه پنل پیامک به صورت اختصاصی به افراد حقیقی و حقوقی
  2. امکان ارسال انواع مختلف ارسال های اختصاصی
  3. ارائه دیتای وسعیی از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و … برای ارسال پیامک منطقه ای
  4. همکاری با اپراتورهای مختلف ارائه دهنده سرشماره های پیامکی از جمله:5000 ، 3000 ،2000 ، 9000 ، 9999 و ارسال پیام صوتی
  5. ارائه راه کار های مناسب جهت ارسال به شماره هایی که دریافت پیامک های تبلیغاتیشان را مسدود کرده اند ( ارسال به بلک لیست )
  6. امکان مقایسه سرعت ارسال اپراتور های مختلف در لحظه جهت انتخاب اپراتور سریعتر برای ارسال
  7. فراهم سازی ارسال از طریق وب سرویس پیامکی و url ( اتصال سایت به پنل پیامکی)
  8. و …

جمع بندی:

با توجه به مطالب گفته شده می توانیم دریابیم که علاوه بر عدم امکان خرید پنل پیامک مخابرات به آسانی، در صورت دستیابی هم با امکانات محدودی مواجه خواهیم شد، که باعث دلسردی متقاضیان استفاده از بازاریابی پیامکی هم خواهد شد.

پس با انتخاب یک سامانه ارسال پیامک انبوه خوب و عالی می توانید از ارسال تبلیغات پیامکی لذت ببرید و از نتیجه خوبی هم برخوردار شوید.

اگر تا کنون موفق به ثبت نام در سامانه پیامکی سیب اس ام اس نشده اید، همین حالا کد 222 را به سرشماره 50002060 ارسال کنید تا کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره با شما تماس بگیرند.

021-77943413

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد شرکت کنندگان 48

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

سبد خرید
ثبت نام
ورود