تبلیغات محلی برای کسب و کارهای کوچک + بهترین روش

بهترین روش تبلیغات محلی

فهرست مطالب

4.9
(33)

امروزه بازاریابی و تبلیغات به یکی از مهم‌ترین عناصر موفقیت برای افزایش فروش و سودآوری هر کسب و کار تبدیل شده‌اند در این حال استفاده از بهترین روش تبلیغات محلی یکی از راهکارهای کاربردی برای کسب و کارهای کوچک و محلی می باشد.

از آنجا که رقابت در بازارهای جهانی و شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است، به نظر می‌رسد تمرکز بر تبلیغات محلی و کوچک اهمیت خود را از دست داده است. اما در حقیقت، تبلیغات محلی همچنان نقش بسزایی در جذب مشتریان محلی، افزایش فروش و بهبود شناخت برند دارند.

در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی اهمیت تبلیغات محلی و روش های تبلیغات محلی موثر بپردازیم و برای شمایی که کسب و کار کوچک دارید در انتخاب بهترین روش تبلیغات محلی راهنمایی باشد.

تبلیغات محلی

تبلیغات محلی چیست؟

تبلیغات محلی به انواع تبلیغاتی اطلاق می‌شود که هدف آن‌ها جلب توجه و جذب مشتریان در یک منطقه خاص است. این نوع تبلیغات معمولاً برای کسب و کارهای کوچک و متوسط که در یک منطقه موردنظر هستند بسیار حیاتی است، زیرا به آن‌ها فرصت می‌دهد تا با جامعه و مشتریان محلی خود به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

با روش های تبلیغات محلی، کسب و کارها می‌توانند پیام‌های خود را به افراد محلی برسانند و برند سازی و توانایی رقابت و جذب مشتریان را در بازار محلی بهبود ببخشند.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

روش های تبلیغات محلی

قبل از بیان روش های تبلیغات محلی، می‌توان به اهمیت این نوع تبلیغات اشاره کرد. تبلیغات محلی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط به دلایلی بسیار حیاتی است. اولین دلیل، تمرکز بر روی مخاطبان یک محله یا منطقه مشخص است. با استفاده از روش‌های تبلیغات محلی، کسب و کارها می‌توانند به طور مستقیم با جامعه و مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنند.

روش های تبلیغات محلی عبارتند از:

  • نظرسنجی پیامکی از مشتریان محلی
  • ایجاد محتوای محلی
  • بروز کردن طراحی سایت
  • بهینه سازی جست جوی محلی سایت
  • تبلیغات پیامکی به مشتریان با امکانات پنل اس ام اس (انواع روش های ارسال پیامک به صورت هدفمند برای منطقه مشخص)
  • استفاده از رسانه های اجتماعی
  • کاتالوگ، بروشور و تراکت

هر کدام از این روش های تبلیغات محلی تاثیر متفاوتی دارند در این میان تبلیغاتی پیامکی یکی از روشهای کارامد برای تبلیغات محلی ست که با انواع روش های ارسال پیامک در پنل اس ام اس در اختیار کسب و کارها قرار می دهد بازخورد بالایی را برای آنها خواهد داشت. در ادامه همراه ما باشید تا این روش های ارسال پیامک بصورت محلی در پنل اس ام اس را بیشتر به شما معرفی کنیم.

روش های تبلیغات محلی

نکات مهم برای انجام تبلیغات محلی

قبل از هر چیز، باید مخاطبان محلی خود را به دقت شناسایی کنید. این مورد شامل افرادی است که شاید به محصولات یا خدمات شما نیاز داشته باشند یا علاقه‌مند به آن‌ها باشند، مثلاً اگر یک فروشگاه محلی دارید، مخاطبان شما خانواده‌ها، دانش‌آموزان مدارس یا کسانی هستند که در نزدیکی شما زندگی می‌کنند.

برای انجام بهترین روش تبلیغات محلی به شکل موثر، این نکات را مدنظر قرار دهید.

  1. شناسایی دقیق گروه‌ها و افرادی که در منطقه زندگی شما به محصولات یا خدمات شما نیاز دارند یا علاقه‌مند به آن‌ها هستند.
  2. انتخاب کردن روش‌های تبلیغاتی مانند پوسترهای دیواری، شبکه‌های اجتماعی، ارسال پیامک و غیره که با توجه به مخاطبان هدف انتخاب می‌شود.
  3. طراحی پیام تبلیغاتی که جذاب، ساده و واضح باشد و به راحتی توسط مخاطبان درک شود و توجه آن‌ها را جلب کند.
  4. استفاده از اصطلاحات و عبارات محلی که باعث ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با مخاطبان شده و تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.
  5. بررسی نتایج تبلیغات انجام شده و اقدامات لازم برای بهبود عملکرد و اثربخشی تبلیغات در آینده.
  6. همکاری با ارگان‌ها و جوامع محلی به منظور افزایش تأثیرگذاری تبلیغات و دسترسی به مخاطبان بیشتر.
تبلیغات محلی

مزایای تبلیغات محلی

تبلیغات محلی به عنوان یک استراتژی مهم در بازاریابی، به شما این فرصت را می‌دهد که به‌طور مستقیم با مخاطبان محلی خود ارتباط برقرار کنید و به آن‌ها پیام تبلیغاتی دهید. مزایای بهترین روش تبلیغات محلی که در بخش بعدی معرفی می‌کنیم عبارتند از:

  • امکان برقراری ارتباط مستقیم و نزدیک با جامعه محلی و مشتریان بالقوه.
  • بهبود شناخت و آگاهی مشتریان از برند و محصولات یا خدمات شما در بازار محلی.
  • افزایش قابل توجه فروش و درآمد در منطقه محلی به دلیل تمرکز بر روی مشتریان یک منطقه.
  • هزینه‌های تبلیغات پایین و مقرون به صرفه.
  • قابلیت انطباق بیشتر با تغییرات محلی و نیازهای بازار به دلیل شناخت عمیق‌تر از مخاطبان و شرایط محلی.

بهترین روش تبلیغات محلی به کسب و کارها این فرصت را می‌دهد که به شکلی استراتژیک‌تر و هدفمندتر در بازار منطقه حضور پیدا کنند.

بهترین روش تبلیغات محلی

استفاده از سامانه پیامکی به عنوان یکی از بهترین روش‌های تبلیغات محلی می‌تواند به کسب‌وکارهای محلی برای جذب مشتری و افزایش فروش کمک زیادی کند. با این روش، می‌توانید به طور مستقیم پیامک‌های تبلیغاتی به مشتریان محلی خود ارسال کرده و اطلاعات، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه خود را به آن‌ها اعلام کنید.

سامانه پیامکی به دلیل اینکه روش های مختلفی برای ارسال پیامک به صورت محلی به منطقه مورد نظر دارد به عنوان یکی از بهترین روش تبلیغات محلی با پیامک شناخته شده است در ادامه برخی از روش های موثر و پرکاربرد در پنل پیامک سیب اس ام اس که می توانید به تبلیغات محلی بپردازید را به شما معرفی می کنیم.

بهترین روش تبلیغات محلی

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل

در این روش از تبلیغات محلی از پنل اس ام اس شما می توانید با انتخاب این امکان با استفاده از شماره هایی که توسط یک دکل ایرانسل در منطقه مورد نظر در طی 2 هفته جمع آوری می شود و از خدمات ان دکل در ان منطقه استفاده کردند پیامک های تبلیغات محلی ارسال کنید تا برای برندسازی کسب و کار خود در آن منطقه موثر باشید.

ارسال پیامک از روی نقشه

این روش به شما این امکان را می‌دهد که با انتخاب یک منطقه مشخص بر روی نقشه پیامک خود را برای شماره های موجود در ان منطقه ارسال کنید . این روش تبلیغات محلی برای شهرهای بزرگ که مناطق گسترده و بزرگی دارند مانند : تهران، اصفهان ، شیراز و… استفاده کنید و از تبلیغات محلی به این روش بازخورد بالایی دریافت کنید.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

با استفاده از کد پستی، می‌توانید محدوده جغرافیایی خاصی را برای ارسال پیامک تعیین کنید. این روش به شما اجازه می‌دهد تا به طور دقیق‌تر به شماره های مخاطبان در یک ناحیه مشخص که بر اساس کد پستی مشخص می کنید دسترسی داشته باشید و پیامک‌ها را برایشان بفرستید.

ارسال پیامک منطقه‌ای به شهر و استان

ارسال پیامک منطقه‌ ای به شهر و استان شرایطی را به شما می‌دهد که پیام‌های تبلیغاتی خود را به صورت هدفمند به گیرندگان در یک یک شهر و استان، با توجه به نیازها و علایق مخاطبانتان ارسال کنید.

ارسال پیامک از طریق دکل lbs همراه اول

ارسال پیامک LBS از طریق دکل LBS (Location Based Services) همراه اول به شما این اجازه را می‌دهد که پیامک‌های تبلیغاتی را بر اساس مکان فیزیکی مخاطبان، که توسط سیستم موقعیت‌یاب مخابراتی (LBS) تعیین می‌شود، بفرستید.

در این روش شما می توانید با انتخاب این امکان در پنل پیامک سیب اس ام اس پیامک را با انتخاب موقعیت جغرافیایی را در 3 حالت : افراد در حال تردد در منطقه مشخص ، افراد در حال ورود به منطقه مشخص و افراد در حال خروج از منطقه مشخص ارسال کنید و نتیجه خوبی از این روش تبلیغات محلی دریافت کنید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

کلام آخر

با توجه به تغییرات نوسانگر بازار، تبلیغات محلی به عنوان یک ابزار بسیار مهم برای کسب و کارها به حساب می‌آید. این تبلیغات نه تنها به کسب و کارها کمک می‌کند تا بازار خود را بهبود بخشند؛ بلکه به ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با مشتریان محلی و تقویت شناخت برند کمک می‌کند.

سامانه پیامکی سیب اس ام اس یکی از بهترین روش تبلیغات محلی می باشد که با ایجاد امکان های مختلف برای ارسال پیامک که در بالا برای شما توضیح دادیم تبلیغات محلی را برای شما موفقتر و موثرتر انجام خواهند داد.

برای ارتباط و مشاوره می توانید با کارشناسان ما در پنل پیامک سیب اس ام اس با شماره 02191012767 تماس بگیرید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد شرکت کنندگان 33

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!